וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל ירושלים הדיחה את אחי נצרת

סטי וטל כבשו ב-0:2. עוד בסיבוב ז': 0:10 לנצרת עילית על צפרירים, 1:8 להרצליה על נשר. ניצחונות להפועל ר"ג ולוד

היום (שלישי) נפתחו משחקי סבב ז' בגביע המדינה, בהם הצטרפו קבוצות הליגה הלאומית למשחקים. קבוצות ליגת העל ייכנסו החל מהסיבוב הבא.

המשחק המרכזי הפגיש את אחי נצרת והפועל ירושלים, שתיהן מליגת המשנה, כשהירושלמים חזרו עם ניצחון נאה 0:2. במפגש נוסף על טהרת הלאומית, השיגה מכבי אום אל פאחם ניצחון 1:2 דרמטי על עירוני בת ים משער בתוספת הזמן. סקציה נס ציונה גברה 0:1 בחוץ על הפועל רעננה. הפועל רמת גן עלתה עם 0:1 על עירוני נתיבות, בעוד מכבי הרצליה מחצה 1:8 את עירוני נשר מליגה ב'. גם היא לא הגיעה לתוצאה הנדירה של הפועל נצרת עילית, שהתעללה בצפרירים חולון עם 0:10.

אחי נצרת - הפועל ירושלים 2:0

שתי קבוצות הצמרת מהלאומית נפגשו בעילוט, שם התגברה האורחת על החיסורים הרבים ורשמה ניצחון נאה ששלח אותה לסיבוב ח'. רם סטי, שלבש בעבר את מדיה של אחי נצרת, ירה מ-25 מטרים לחיבורים את הראשון של הפועל ירושלים בדקה ה-36. שחקן ותיק נוסף, עידן טל, כבש את השני בדקה ה-54, לאחר טעות בהגנת נצרת.

הפועל רמת גן - עירוני נתיבות 0:1

מוליכת הליגה הלאומית עבדה קשה לפני שעברה את היריבה מליגה א' דרום. נתיבות, שרשמה כמה הפתעות בגביע בשנים קודמות, החזיקה מעמד עד הדקה ה-40, אז קרלוס צ'קאנה כבש שער מרגש שהיה הראשון שלו מאז מותו של בנו איגור ממחלה קשה. הפועל רמת גן, מחזיקת גביע המדינה לשנת 2003 וסינדרלה ידועה, תהיה בשלב הבא.

מכבי אום אל פאחם - עירוני בת ים 1:2

איזו דרמה אדירה באום אל פאחם. הקבוצה של איתי מרדכי הפתיעה עם שער נהדר של שחקן הנוער אדיר חליפה שירה לחיבורים בדקה ה-45, אבל זה לא הספיק לה. רם שטראוס המצוין שמר את בת ים ביתרון עד הדקה ה-73, אז יובל שוואט איזן עבור אום אל פאחם. המארחים המשיכו ללחוץ, ובתוך תוספת הזמן היה זה רוברט ארחיל שנגח מקרוב את שער הניצחון היקר.

הפועל רעננה - סקציה נס ציונה 1:0

בקרב על טהרת הלאומית הייתה זו דווקא האורחת מנס ציונה שזכתה בניצחון חוץ על הפועל רעננה, שהגיעה במומנטום טוב מהליגה. נס ציונה הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק, אבל רק בדקה ה-83 הצליחה להביא את יתרונה לידי ביטוי גם בתוצאה. עומר פרץ, פעם במכבי והפועל תל אביב, הכריע את ההתמודדות עם שער דרמטי.

מכבי הרצליה - עירוני נשר 1:8

הקבוצה של עופר טלקר טיילה מול נציגת ליגה ב' צפון ב'. החלוץ הצעיר אבי חי כבש צמד (25 ו-32), שימי אלמלם נעץ בתווך אחד משלו (27) ומיכאל קירטבה הוסיף את הרביעי בהקפצה נאה (44). גילרמה וייסהיימר החמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-51, אבל פיצה על כך עם שלושער (75, 87 ו-90). אלמלם חתם עם בעיטה מסובבת לחיבורים בתוספת הזמן. אברהם בן סימון כבש את השער המצמק לנשר.

צפרירים חולון - הפועל נצרת עילית 10:0

התוצאה של היום הייתה שייכת לנציגת הלאומית, שלא התקשתה להביס את היריבה בעלת העבר המפואר יחסית וההווה האפור בליגה ב'. נצרת עילית הוליכה 0:7 כבר במחצית ואחר כך הראתה קצת רחמים בדרך לניצחון נאה. אחמד דיאב כבש רביעייה, עמרי אלמקייס הוסיף שלושער, ואייל חסן, אורי ביו ושגיא חייט השלימו את העשירייה..

בני לוד - עירוני טבריה 1:4

מוראד אבו ענזה שכובש בצרורות בליגה הלאומית, המשיך לעשות את זה גם בגביע. החלוץ כבש את הראשון (16 בפנדל) של בני לוד והקבוצה שלו מחקה יתרון מפתיע של היריבה מליגה א' (תום דן , 14). יותם פנסו (34, פנדל), יוסף עווד (78) ועמאר מנצור (88) השלימו את המהפך.

הפועל אזור - בית"ר ת"א/רמלה 3:1

שער של מור גולן לפני הירידה למחצית, וצמד מהיר של מתן לוטטי בדקות 56 -61, העניקו לאורחים ניצחון בדרבי של גוש דן שנערך באזור. המארחים רק צימקו לפני הסיום בזכות פנדל של אלירן מגול (81).

בית"ר כפר סבא - מכבי מעלות 1:1 (3:5 בפנדלים)

חיים סירוטקין ושחקניו עלו לשלב הבא לאחר דרמה גדולה ודו קרב מהנקודה הלבנה. אילן טל הוותיק הוכשלה ברחבה וכבש בעצמו בפנדל כדי לסדר למעלות יתרון בדקה ה-54, אבל לאחר מכן המשחק הוספק בעקבות הפסקת חשמל וכפר סבא ניצלה זאת כדי להתאושש. שער עצמי של נאור נחום בדקה ה-90 שלח את המשחק להארכה, מעלות איבדה את אסף בראון בכרטיס אדום ונוצחה בסופו של דבר 5:3 בפנדלים.

מכבי יבנה - בית"ר חיפה 0:5
ליבנה: אדיב שרעבי (36), אסף גובזה (37, 49), גיא אבן (45), מאור פרץ (56).

מ.ס גבעת אולגה - מכבי קרית גת 3:6
לאולגה: אפרים אספא (17, 42), משה בלביליה (40, פנדל, 90), מיכאל בן חמו (67), ישראל אביטן (90+3). לקרית גת: אסף כהן (2), שי אמיר (48, 59).

עמישב פתח תקוה - הפועל עפולה 1:0
לעפולה: יותם מלול (80)

בני מג'אר - מ.ס כפר קאסם 2:1 (לאחר הארכה)

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully