וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: התל אביביות לא יצטרכו לנדוד מבלומפילד

הפועל, מכבי ובני יהודה קיבלו הודעה שלא למהר למצוא מגרש חלופי. חברת היכלי הספורט שוקלת לפצל את השיפוץ לשלבים

האם הקבוצות התל אביביות (הפועל, מכבי ובני יהודה, ר"ב) לא יצטרכו לנדוד מאצטדיון בלומפילד בעונה הבאה כמתוכנן? בשבועות האחרונים נראה שנתגלו קשיים בכל הקשור לתכנית השיפוץ באצטדיון וקיימת אפשרות יותר מסבירה שהוא לא ייסגר לתקופה של כמעט שנה, כפי שתוכנן בתחילה, אלא ישופץ בשני שלבים בפגרת הקיץ הקרובה ובזו של העונה שלאחריה. התכנון המקורי היה לשפץ את האצטדיון ולהגדיל את תכולתו תחילה ל-18 אלף צופים בשלב הראשון, ולאחר מכן להוסיף גג מעל האצטדיון ולהגדיל את תכולתו ל-25 אלף צופים.

שלוש הקבוצות התל אביביות כבר קיבלו לאחרונה הודעה מחברת היכלי הספורט שאחראית על האצטדיון , שלא ימהרו לחתום על הסכמים עם אצטדיונים חלופיים. בשבועיים הקרובים יתנהלו דיונים בעיריית תל אביב שמתקצבת את עלויות הפרויקט ויוחלט סופית מה לעשות ובכמה שלבים.

על הפרק עומד גם נושא השבחת האצטדיון לקראת היורו 2013 אותו תארח ישראל, אולם בהיכלי הספורט סבורים שכפי שביצעו את התיקונים והשינויים הנדרשים בכדי לארח משחקים במסגרת ליגת האלופות בבלומפילד, כך לא תהיה כל בעיה לבצע את ההתאמות הנדרשות גם לקראת היורו ובלי להשבית את האצטדיון לשנה שלמה.

בחברת היכלי הספורט הבינו כי שיפוץ האצטדיון בשני שלבים והקצאת תקציבי ענק לשני השלבים הללו, הנאמדים בכ-50-60 מיליון שקל בהערכה ראשונה, עשויים לייקר מאוד את עלויות השיפוץ ולכן מעדיפים שם שלא להשבית את האצטדיון לשנה שלמה, אלא לבצע את השיפוצים הנדרשים בפגרות הקיץ ובכך לאפשר לשלוש הקבוצות התל אביביות לקיים את משחקי הבית שלהן, בבלומפילד, כרגיל.

הקושי היחיד עשוי להיות בחודשים יולי-אוגוסט ובתנאי שמי מהתל אביביות תעפיל למשחקים במסגרת אירופאית ואז ייתכן שמשחקי הבית בשלבים המוקדמים, יצטרכו להתקיים באצטדיון חלופי.

בכל מקרה, טרם התקבלה החלטה סופית לגבי כל אחת מהאפשרויות, אם כי גדלה הסבירות ששלוש התל אביביות, לא יצטרכו לנדוד ולשחק במגרשים אחרים.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully