וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.1

חלון ההעברות של ינואר בפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* העברה גדולה באיטליה: חלוץ הנבחרת אלברטו ג'ילארדינו, שנפרד מחבריו בפיורנטינה כבר לפני מספר ימים, חתם על חוזה לארבע שנים וחצי בגנואה שרכשה את כרטיסו תמורת 8 מיליון יורו.

* הקשר השמאלי דני פיו (29) עבר מסטוק סיטי ללידס יונייטד. סכומי העסקה לא פורסמו, אבל פיו חתם לשנתיים וחצי באלנד רואד.

* קשרה הצרפתי של גרנאדה, יוהאן מולו, הושאל עד סיום העונה לנאנסי אחרי שלא הצליח להתאקלם היטב בקבוצה הספרדית.

* וולפסבורג השלימה את רכישתו של קשר נבחרת סרביה הצעירה סלובודן מדוייביץ' (21) מוויבודינה תמורת 2.5 מיליון יורו.

* ביחד עם מדוייביץ' יגיע לוולפסבורג כשרון נוסף מהבלקן: הקשר/חלוץ המקדוני ממוצא אלבני, פרהאן הסאני, גם הוא בן 21. הסאני מגיע מאלופת מקדוניה שקנדיה טטובו.

* הופנהיים רכשה מטוונטה את הבלם בן ה-20 סטפן תסקר, שגדל בשאלקה, עזב למחלקת הנוער של ההולנדים ב-2005 ועכשיו חוזר למולדתו.

* אותה הופנהיים השאילה לסוונסי עד תום העונה את הקשר האיסלנדי הכשרוני גילפי סיגורדסון (21).

* המגן השמאלי אורלן מונטרופ עזב את דינמו מינסק הבלארוסית וחתם בקון הצרפתית לשנתיים וחצי.

* החלוץ הארגנטינאי-מקסיקני גיז'רמו פרנקו (35) סיים את חוזהו ב-ולס סארספילד וחתם בפאצ'וקה. פרנקו חוזר למקסיקו לראשונה מאז עזב לאירופה ב-2006.

* החלוץ השבדי המבטיח אגון מהמטי (22) הצטרף רשמית לפאלרמו האיטלקית. ההעברה של השחקן ממאלמו לסיציליה נסגרה כבר בנובמבר, אבל כעת הוא גם נחת במועדון האיטלקי.

* הקשר לודוביק דלפורט שוחרר מחימנסטיק הספרדית חצי שנה לפני תום חוזהו וחתם באנז'ר מליגת המשנה בצרפת.

שמועות

* פריס סן ז'רמן שמקושרת מדי יום לכמה שחקנים, מוזכרת הפעם כמי שמעוניינת במגן/קשר אודינזה, מאוריסיו איסלה. הצ'יליאני נמצא גם על הכוונת של אינטר.

* קשר בנפיקה ניקולאס גאיטאן, הגיב לדיווחים על התעניינות בו מצידה של מנצ'סטר יונייטד: "אני חושב רק על בנפיקה כרגע. אם תהיה עסקה היא תהיה צריכה להיות טובה בשביל המועדון ובשבילי".

* על פי דיווחים אינטר שמסכימה למכור כעת את ווסלי סניידר, קבעה את תג המחיר של ההולנדי בן ה-27: 30 מיליון יורו.

* קשר/חלוץ אוסטריה וינה נאסר בראזיט, לשעבר במחקלת הנוער של ארסנל, נמצא על הכונת של דינמו מוסקבה. ההולנדי (21) היה אחד מהשחקנים הבולטים בשלב הבתים של הליגה האירופית ובסך הכל כבש העונה 10 שערים ב-10 הופעות באירופה.

* "מארקה" הספרדי: סביליה החליטה שהיא תאפשר למרטין קאסרס לעבור תמורת 10 מיליון יורו. יובנטוס נחשבת למועמדת הבכירה לרכוש את האורוגוואי הבינלאומי.

* הולק, חלוצה הברזילאי המבוקש של פורטו, מעדיף לשחק בריאל מדריד על פני פ.ס.ז', שגם היא מעוניינת בו: "עם כל הכבוד לפאריסאים, יש הבדל גדול. ריאל מדריד זה משהו אחר".

* "מירור" טוען הבוקר שארסנל תפנה לשחקן סנדרלנד, קיירון ריצ'רדסון.

* עוד ב"מירור": קרלו אנצ'לוטי, מאמנה החדש של פאריס סן ז'רמן, פנה אישית לדייויד בקהאם וביקש ממנו לחתום בקבוצה.

* דיווחים באיטליה טוענים כי סוכנו של חלוץ מילאן אלשנדרו פאטו ייפגש בדובאי עם מאמן פ.ס.ז' אנצ'לוטי, בזמן שהקבוצה עורכת שם מחנה אימון קצר.

* "סאן" טוען כי ווסטהאם עומדת לרכוש את מגן טוטנהאם, ודראן צ'ורולקה.

* דניאלה דה רוסי מבוקש על ידי מנצ'סטר סיטי, ורומא דורשת ממנו שיחתום עכשיו על הארכת חוזה. מנהל הקבוצה: "עד סוף החודש אנחנו מצפים לתשובה, כזאת או אחרת".

* סוכנות AFP מפרסמת שפריס סן ז'רמן עתידה להגיש הצעה בסך 61.5 מיליון יורו במצטבר לריאל מדריד ולמילאן כדי לרכוש את קאקה ואלשנדרה פאטו. עבור קאקה יציעו הצרפתים 23.5 מיליון יורו, ועבור פאטו 38 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully