וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "השחקנים שיחקו גם בשביל עודד"

2.1.2012 / 21:48

מאמן ירושלים החדש התייחס לקודמו והחמיא לשחקניו: "נתנו מאמץ קבוצתי". אזולאי: "אנחנו לא נראים כמו קבוצה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

האם הזעזוע בהפועל ירושלים שגרם לפיטוריו של עודד קטש והבאתו של שרון דרוקר לתפקיד המאמן כבר מראה ניצנים ראשונים של הצלחה? הערב (שני) דרסה הפועל ירושלים את בני השרון/הרצליה 63:102 בקלילות במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל, תוך שהיא מציגה משחק קבוצתי מוצלח, והגנה קשיחה מול היריבה האנמית. אלא שגם דרוקר עצמו יודע היטב כי בני השרון כיום היא הקבוצה החלשה ביותר בליגה, וכי מול כל קבוצה אחרת זה היה נגמר אחרת לגמרי.

"בואו נשים דברים בפרופורציות", אמר שרון דרוקר בסיום. "חילוף מאמנים עושה אימפקט, אבל לא באמת היה לי זמן לשנות דברים. נהניתי לראות את הבחורים, הם שיחקו ביחד, נתנו מאמץ קבוצתי וזה מה שאנחנו רוצים לראות. המערכת כולה צריך לראות איך יוצאים מהפציעות והתקופה הלא טובה. יש דרך גם להפסיד ודיברנו על זה". על המשחק עצמו אמר דרוקר: "התרכזנו בהגנה כי הרבה בא משם. יש לנו המון עבודה כדי שנהיה מסונכרנים. השחקנים שיחקו גם בשביל קטש. הפיטורים שלו צרמו להרבה אנשים ואני מכיר את ההרגשה הזו שהיא נוראית. מגיע כל הכבוד לחבר'ה. שחקנים חדשים? הכל שמועות, אנשים מריצים שמות שאני לא יודע מאיפה".

בריאן רנדל, שהיה אחד מעמודי התווך של הקבוצה הערב התייחס להפרש הגדול בו ניצחה ירושלים: "אי אפשר לדעת בליגה הזו. היום הוכחנו את העמידות שלנו אחרי שבוע קשה וכל מה שקרה בו. לא קל לשרון להגיע לכאן, להרגיש את האווירה והשחקנים, אבל זו התחלה טובה בשבילנו. הניצחון הוא בשביל המועדון והחברים לקבוצה. חילופי מאמן זה דבר קשה ועכשיו אנחנו צריכים להתבלט".

מנגד, בבני השרון יודעים היטב שהקבוצה נמצאת בבעיה קשה מאוד, כשהערב ספגה תבוסה שלישית ברציפות ב-36 הפרש ומעלה. אינדיקציה ברורה לכך היא עזיבתו של הבעלים, לני רקנאטי את האולם חמש דקות לסיום המשחק. "בני השרון לא נראית כמו קבוצה", אמר המאמן, עדי אזולאי. "אנחנו משחקים לא טוב ויש בעיות קשות בהגנה. במחצית מצב הריבאונדים היה 18:30 וכל לוס בול הלך לירושלים. עם חוסר נחישות כזה קשה לנצח ואני לא מדבר על ההבדלים באיכויות בין הקבוצות. זה חוזר על עצמו וזה לא מקרי. אני מסתכל על עצמי. הסימפטומים היו גם לפני, אבל המטרה היא לא להגיד מה אני אשם ומה השחקנים. מתוך 10 משחקים, ב-5-6 הקבוצה התפרקה. אנסה להרים את הקבוצה".

בכורה חלומית לדרוקר ב-63:102 של ירושלים על בני השרון

האם אנדרו ויז'נייבסקי בדרך להפועל ירושלים?

ובינתיים: גומא אגייאר מתכנן מהפכה בהפועל ירושלים

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully