וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: ווין רוני נקנס ב-250 אלף ליש"ט

התקשורת האנגלית מדווחת כי החלוץ נענש על שיצא עד מאוחר בערב הבוקסינג דיי. גם גיבסון ואוואנס נקנסו במשכורת שבועית

עוד ועוד פרטים ממשיכים להיחשף מעבירת המשמעת של ווין רוני במנצ'סטר יונייטד. אמש (ראשון) פורסם כי כוכב השדים האדומים בילה את ערב הבוקסינג דיי בארוחת ערב מאוחרת למדי עם אשתו קולין וחבריו למנצ'סטר יונייטד דארון גיבסון וג'וני אוואנס, ואז הגיע לאימון למחרת כשהוא תשוש מהרגיל. הדבר הכעיס מאוד את אלכס פרגוסון, שראה ביציאה עבירה על תקנון המשמעת של המועדון.

למרות הסגל החסר, בחר פרגוסון להעניש את השלושה ולא לכלול אותם בסגל מול בלקבורן, החלטה עליה אולי התחרט בדיעבד לאחר שהאלופה המכהנת הפסידה 3:2. כך או כך, סר אלכס לא עצר שם, והחליט לקנוס את כל אחד משלושת השחקנים במשכורת של שבוע. במקרה של רוני, זה אומר קנס של כ-250 אלף ליש"ט, לא פחות. כמו כן, דווח כי המנג'ר הוותיק הכריח את רוני, גיבסון ואוואנס להגיע למחרת התקרית ולערוך אימונים פרטיים.

רשת BBC טוענת היום כי רוני קיבל את הקנס בהבנה מסוימת ושב להתאמן, אך עדיין לא ברור כיצד ההתפתחויות האחרונות ישפיעו על שילובו במשחק הקרוב של השדים האדומים - הקרב החשוב מול ניוקאסל. "העניין טופל וזהו זה. אין שום ריב בין ווין והמנג'ר, ורוני יהיה בסגל למשחק ביום רביעי", צוטט גורם בהנהלת יונייטד ב'סאן'.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully