וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: תרנן בקובולה נוחת להתרשמות

2.1.2012 / 10:51

במועדון הצליחו להסדיר את בואו של החלוץ הצרפתי של נבחרת קונגו, שינחת בישראל. נמשך המו"מ עם הקשר ארקדי גלפרין

החלוץ הצרפתי של נבחרת קונגו, תרנן בקובולה (23), צפוי לנחות עוד הערב (שני) להתרשמות במכבי פתח תקוה. השחקן כבר סיכם את תנאיו הכספיים וכעת ממתינים במועדון להחלטה של אייל לחמן לגביו. כזכור, מועמדותו של השחקן עלתה בשבוע שעבר, כשבמהלך הימים האחרונים התעקשו בקבוצה להביא את החלוץ למרות שנראה היה שייתכנו קשיים בירוקרטים בנוגע להחתמתו. לחמן ידוע בחיבתו לשחקנים ממוצא צרפתי-קונגולזי ובעבר הוא הידק את קשריו עם עוזר מאמן נבחרת קונגו לשעבר, ז'אן קלוד קאביה מוקאניה, ששיחק אצלו בהפועל באר שבע. בעבר הוא הביא לישראל את החלוץ הקונגולזי סעיד מקאסי ואת אלן מסודי.

כפי שפורסם אתמול, הנהלת הקבצה מנהלת משא ומתן עם הקשר השמאלי היהודי-רוסי, ארקדי גלפרין (20), שנבחן לפני כשנה וחצי במכבי תל אביב ומכבי חיפה ומאז שיחק בעיקר בקבוצת המילואים של דפורטיבו לה קורוניה. במכבי חיפה, שם עקבו בעונה החולפת אחר השחקן, אמרו אתמול: "מדובר בקשר מהיר עם יכולת טכניות טובות, שלא הגיע בגלל שאלישע לוי לא חיפש שחקן בתפקיד הזה".

עדיין אין כל התפתחות בנושא העברתו של החלוץ טל בן חיים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ מחזיק בהצעה מאנז'י מחצ'קלה הרוסית ובארבע הצעות מאוקראינה. בימים האחרונים נודע כי האחרונה טרם הגישה הצעה רשמית ולכן סוכניו בודקים במקביל אפשרות להעבירו לקבוצה אחרת, ברוסיה או אוקראינה.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully