וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: בן חיים ירוויח מיליון דולר לעונה באוקראינה?

15.11.2011 / 10:48

סוכנו נפגש בקייב עם נציגי קבוצות שמוכנות להיכנס למו"מ עם מכבי פ"ת. מטאלורג, שחטאר ודנייפרו כבר הביעו עניין בעבר

נציג של שתי קבוצות מאוקראינה נפגש בתחילת השבוע עם סוכנו של חלוץ מכבי פתח תקוה, טל בן חיים, בקייב. הסוכן הגיש הצעה ראשונית לשחקן על סך מיליון דולר לעונה וטען כי שתי הקבוצות מעוניינות להיכנס למשא ומתן עם קבוצתו בישראל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש ספטמבר, ארבע קבוצות מעוניינות בשחקן – מטאלורג, שחטאר דונייצק, דינמו קייב ודנייפרו, כשגם אנז'י מחצ'קאלה הרוסית נכנסה לתמונה לאחרונה, אם כי השחקן הבהיר שהוא מעדיף לשחק באוקראינה.

כבר בחודש שעבר הגיע נציג שעובד עם שתיים מהקבוצות, דינמו קייב ודנייפרו, לארץ. הוא צפה בבן חיים במשחק באשדוד (1:3), במהלכו כבש השחקן את אחד השערים. נשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון הודיע כבר אז כי הוא מעוניין למכור את השחקן רק לאירופה, תמורת שלושה מיליון יורו לפחות. "יש התעניינות מאוקראינה והייתה פגישה בנושא בימים האחרונים, אבל אחרי ההצעה שהוגשה לטל נותר לסכם את הפרטים גם איתנו", אמר גורם במועדון.

בנושא אחר: בהתאם להודעה של אייל לחמן לשחקנים אתמול, אלה יגיעו היום לקניון שרונים בהוד השרון ויעברו אימוני פילאטיס ואימונים משולבים נוספים. החלוץ הקמרוני מרקוס מוקאקה ממשיך להיבחן בקבוצה. עד פתיחת מועד ההעברות ינחתו לפחות שני שחקנים נוספים למבחנים.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully