וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מרסלו ביילסה יחליף את פפ גווארדיולה?

בספרד מדווחים כי נשיא אלופת אירופה סנדרו רוסל כבר סימן את מאמן בילבאו כיורש, אם המאמן המצליח יעזוב ב-2013

כמעט לכל אורך ההצלחה הנפלאה שלה בשנים האחרונות, נאלצה ברצלונה להתמודד עם סוגיה שהעסיקה אותה לא מעט מאחורי הקלעים: עזיבתו האפשרית של פפ גווארדיולה. המאמן המצוין מסרב להאריך את חוזהו לתקופות ארוכות, וכך בכל פעם מחדש חוששים באלופת אירופה מהיום שאחרי. הבוקר (שני) מדווחים בספרד כי נשיא ברצלונה, סנדרו רוסל, כבר החל להתכונן לעתיד, וסימן את המועמד המוביל שלו להחליף את גווארדיולה לתפקיד: מרסלו ביילסה.

התקשורת הספרדית טוענת כי רוסל מאוד מעריך את סגנון האימון של מאמן נבחרת ארגנטינה וצ'ילה לשעבר, ואת שיטת המשחק ההתקפית שמזכירה במידה מסוימת את זו של גווארדיולה. לעת עתה נראה כי פפ יישאר בקאמפ נואו גם בעונה הבאה, לכן שמו של ביילסה (56) מוזכר בעיקר עם התכווננות לקיץ של 2013, אז צפוי גווארדיולה לעזוב את האלופה הספרדית.

בין גווארדיולה וביילסה, שעושה עבודה טובה מאוד בבילבאו בשנה האחרונה, קיימים יחסים חמים. כמו כן, מאמן נבחרת ארגנטינה לשעבר מקורב מאוד גם לליאונל מסי, שהצהיר בעבר: "הייתי רוצה לעבוד איתו. אני מאוד מעריך את מה שהוא עשה בארגנטינה, בנבחרת צ'ילה ובבילבאו". ביילסה לא נותר חייב, והחמיא בחזרה למאסטרו: "הוא שחקן מיוחד שכל הזמן מדהים אותך. כל דבר שנאמר עליו מוצדק". גם חאבייר מסצ'ראנו בקשר טוב עם ביילסה, וכמובן שאותם הדברים תקפים גם לגבי אלכסיס סאנצ'ס, ששיחק תחת המאמן בנבחרת צ'ילה בשנים האחרונות.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully