וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "זרקנו לפח הזדמנות גדולה לברוח"

מאמן מנצ'סטר סיטי התקשה להשלים עם ההפסד בסנדרלנד: "לקבוצה גדולה אסור לספוג שער כזה". אוניל: "הופעה הירואית"

לא כך ציפתה מנצ'סטר סיטי לפתוח את שנת 2012. מוליכת הטבלה קיבלה בשורות טובות בשבת עם הפסדה המפתיע של מנצ'סטר יונייטד לבלקבורן, אך הערב (ראשון) נפלה בעצמה קורבן לסנסציה, כשספגה עמוק בתוספת הזמן (מעמדת נבדל ברורה) ונוצחה 1:0 בידי סנדרלנד. היה זה הפסד שני של הסיטיזנס העונה בליגה, ומשחק שני ברציפות בו לא כבשה שער.

"אני לא מאמין, אני מאוד מאוכזב. קבוצה ברמה שלנו לא יכולה לספג שער כזה - בהתקפה מתפרצת בתוספת הזמן", אמר רוברטו מאנצ'יני המאוכזב. "היה נבדל, אבל אין לנו מה לעשות בקשר לזה. היו לנו הרבה הזדמנויות להכריע את המשחק במחצית השנייה, אבל שוב לא הצלחנו לכבוש. זה בלתי אפשרי להפסיד משחק כזה".

על השבוע הקשה המצפה לקבוצתו, עם משחק מול ליברפול ביום שלישי בליגה ודרבי בגביע נגד מנצ'סטר יונייטד בראשון הבא, אמר המאמן האיטלקי: "נצטרך להגיע מרוכזים למשחק הבא, זה בעוד 48 שעות. אני חושב שזרקנו לפח הזדמנות גדולה להגדיל את הפער, אבל הליגה עוד ארוכה ונותרו עוד 19 מחזורים. נצטרך להשיג גם בהם 45 נקודות".

בצד השני, סנדרלנד המשיכה את ההתאוששות שלה מאז הגעתו של מרטין אוניל. "ידענו שהם יפעילו עלינו לחץ מתמיד, אבל עמדנו בזה נהדר וידענו לקחת את כל הנקודות", סיכם המאמן שהתקדם עם החתולים השחורים למקום ה-13. "זו הייתה הופעה הירואית מצד כל השחקנים. סימון מיניולה היה פנטסטי. היה אופסייד בשער? לא משנה, אני עדיין מאושר".

דונג כבש בתוספת הזמן, 0:1 לסנדרלנד על מנצ'סטר סיטי

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully