וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "הגיע הזמן לחזור לעניינים"

האיטלקי נרגש מתחילת דרכו בפריס סן ז'רמן: "למועדון הזה יש שאיפות מאוד רציניות, זו הזדמנות פז לעשות דברים גדולים"

רוחות של שינוי נושבות בימים האחרונים ברחובות פריס בעקבות מינויו של קרלו אנצ'לוטי למאמן פריס סן ז'רמן בסוף השבוע שעבר. "כשעזבתי את מילאן לטובת תפקיד באירופה, חשבתי להגיע לאנגליה או לצרפת", סיפר המנג'ר האיטלקי הוותיק. "צ'לסי היתה אופציה מצוינת, אבל אני משוכנע שלעבוד בפריס תהיה חוויה פנטסטית. אני נרגש ומאושר להגיע לכאן, חצי שנה עברה מאז עזבתי את צ'לסי וכבר הגיע הזמן לחזור לעניינים".

אנצ'לוטי חתם לשנתיים בשורות קבוצת הפאר הצרפתית, שמוזכרת בימים האחרונים כומעמדת לקלוט כמה מהשחקנים הלוהטים של שוק ההעברות. "אני יודע שלמועדון יש שאיפות גדולות, ככה שכמובן שאני מרוצה מאוד להתחיל את הפרויקט הזה. זו הזדמנות פז לעשות דברים גדולים, למועדון הזה יש את כל המצרכים לרשום הצלחה גדולה".

למרות זאת, הבהיר המאמן החדש כי הוא לא יבצע שינויים גדולים בסגל, לפחות לא לפי שעה: "לא הגעתי לכאן כדי להפוך את כל הקבוצה. אני כאן כדי לתת מהנסיון ומהידע שלי. אקח את הזמן לנסות וללמוד את השחקנים ורק אז אקבל החלטות. יש כאן איכות גדולה בסגל".

לבסוף התייחס אנצ'לוטי ליחסיו עם המנהל המקצועי של המועדון, לאונרדו, איתו עבד במילאן כאשר האיטלקי שימש כמאמן והברזילאי כשחקן וותיק בסן סירו: "תמיד היתה לי איתו מערכת יחסים מצוינת. אנחנו חברים. יש לנו הרבה אחריות, ואנחנו יודעים כמה גבוהות השאיפות של המועדון ושל הבעלים. יש לנו אתגר ענק, כולנו רוצים להשיג דבר פנטסטי ולהחזיר את פריס סן ז'רמן למרכז הבמה העולמית".

האם קרלו אנצ'לוטי יסתדר בקרקס של פריס סן ז'רמן?

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully