וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר אדרי: "לא תמיד הקבוצה הטובה יותר מנצחת"

שחקן בני יהודה היה מאוכזב מההפסד הדרמטי לנתניה: "היינו בתקופה טובה". אבוקסיס יחפש חיזוק בהתקפה ובקישור האחורי

ההפסד אמש (שבת) בנתניה, קטע לבני יהודה רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד, בהם צברה הקבוצה 10 נקודות ושיפרה עמדות באיזור מרכז הטבלה. השחקנים של יוסי אבוקסיס לא הצליחו לשחזר את היכולת הטובה מהחודש האחרון וירדו מנוצחים מכר הדשא בקופסה. בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחרי שחקני חיזוק לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר, כאשר הצורך בחלוץ זועק לשמים, בעיקר על רקע התפוקה הנמוכה של החלוצים שנמצאים כעת בסגל וממעטים לכבוש. אבוקסיס מעוניין להתחזק גם בעמדת הקשר האחורי, בעיקר בשל דלילות השחקנים בעמדה זו.

הקשר קסטוטיס איבשקביצ'יוס שלא שיחק אמש בנתניה בשל הרחקה, ישוב לסגל לקראת המשחק הקרוב נגד הפועל פתח תקוה. מי שייעדר מהמשחק הקרוב הוא חסן אבו זייד, שירצה עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

"חבל שהפסדנו, כי היינו בתקופה טובה", אמר המגן כפיר אדרי אחרי ההפסד לקבוצתו של ראובן עטר. "היינו טובים יותר במחצית הראשונה ושלטנו ללא עוררין, אבל לא ניצלנו את המצבים שהיו לנו. במחצית השניה המשחק התאזן ואז הם הצליחו לכבוש כתוצאה ממצב נייח. זה הכדורגל, הקבוצה הטובה לא תמיד מנצחת". אדרי נזכר שגם בסיבוב הראשון הצליחה נתניה לגנוב ניצחון, עם צמד בדקות הסיום, והוסיף: "גם אז הם גנבו לנו את הניצחון, כנראה שלא הולך לנו נגד נתניה העונה. אנחנו צריכים להרים את הראש לקראת המשחק הבא נגד הפועל פתח תקוה".

בני יהודה הפסידה למכבי נתניה 1:0

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully