וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשדרק פישר מתעסק בכדורסל ולא בעסקנות

כוכב הלייקרס רשם משחק 500 ברציפות אבל רחוק מההישג של איי-סי גרין: "שיא מדהים". דאנטוני: "הניקס מתחברים בהתקפה"

אופטימיות זהירה בניו יורק. הניקס גברו הלילה (בין שבת לראשון) על סקרמנטו ורשמו מספר שיא העונה של 26 אסיסטים, והמאמן מייק דאנטוני מרוצה ממשחק ההתקפה של חניכיו. משחק לפני כן הניקס הפסידו ללייקרס, ודאנטוני העביר ביקורת קלה על אמארה סטודמאייר ורמז שהוא כופה על עצמו זריקות קשות (אחרי ה-4 מ-17 מהשדה).

"הוא לוקח על עצמו זריקות, כי הוא רוצה לפתור לנו את הבעיות", אמר דאנטוני. הלילה מאמן הניקס כבר נשמע אחרת. "הקבוצה שלנו מתחילה להבין איך הדברים אמורים לקרות בהתקפה. אם נמשיך לעבוד נכון, נוכל להצליח. כשיש לך את כרמלו ואמארה באותה קבוצה, זה פותח את המגרש. כשהכדור נע בין השחקנים, גם השחקנים הצעירים שלנו יכולים לבוטא לידי ביטוי".

לנדרי פילדס קלע 21 נקודות, ואמר בסיום: "כשהכדור נע ככה בין השחקנים, אפשר לראות כמה אנחנו יכולים להצליח. זה היה באמת ניצחון יפה, ונקווה לשמור על המומנטום".

לייקרס: געגועיי לביינום

הלייקרס המשיכו הלילה את התנופה שלהם אחרי הפתיחה הרעה, והשיגו ניצחון שלישי ברציפות, הפעם על דנבר. הזהובים ראו את אנדרו ביינום חוזר עם 31 דקות נפלאות, במהלכן קלע 29 נקודות (13 מ-18 מהשדה) וקטף 13 קרשים, ובעיקר הראה שללייקרס יש עוד כוח חשוב בהתקפה בדקות בהן קובי מתעייף. או כמו שבריאנט אמר בצחוק לפני מספר ימים: "הגיע הזמן שהוא יעשה משהו בשביל כל המיליונים שהוא מקבל".

ביינום הודה שהוא פתח בטירוף. הייתי מפוקס מאוד, והחברים חיפשו אותי", אמר האיש הגדול, "רצתי מצד לצד כמו מטורף. לא יכולתי לנשום בדקות הראשונות. רק רציתי לעלות על המגרש ולתת הכל".

דרק פישר הוותיק שיחק הלילה את משחקו ה-500 ברציפות, הישג מדהים לכל הדעות (כשש עונות ברציפות, מבלי להחמיץ אף משחק בגלל פציעה או מחלה), ואחרי קיץ במהלכו בעיקר זכה לביקורות על תפקידו כעסקן, סוף סוף הוא זוכה לקצת נחת כספורטאי.

שיא המשחקים הרצופים מוחזק על ידי איי-סי גרין, ששיחק 1,192 משחקים ברציפות, ופישר יודע להעריך את זה. "זה פשוט מדהים ההישג שלו, במיוחד כשמדובר בשחקן גבוה שנאבק מתחת לסלים. המאמץ הזה הוא מנטאלי, אמוציונלי, רוחני ובעיקר פיזי, הרצון להיות מוכן לקראת משחק ולעבוד קשה על הזכות הזאת. הוא מהווה עבורי דוגמה. אני רחוק מאוד מהרצף שלו, ועדיין גאה מאוד בהישג שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully