וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן מסודי: "התיקו הזה הוא כמו ניצחון"

1.1.2012 / 8:40

ברמה"ש היו מאושרים מהקאמבק נגד הפועל באר שבע. רק היו"ר מאיר יצחקי היה מאוכזב: "פספוס, היה צריך להיגמר 3:8"

בעירוני רמת השרון חששו מאוד שההפסד ביום רביעי לבני סכנין יתחיל תקופה רעה שמסגרתה הקבוצה תדרדר למאבקי התחתית. 50 הדקות הראשונות במשחק אתמול (שבת) נגד הפועל באר שבע רמזו שהחששות מתאמתים. רמת השרון פיגרה 3:0 ונראתה בדרכה להפסד שני ברציפות, אבל אז החל קאמבק גדול והמשחק הסתיים ב-3:3. האווירה בחדר ההלבשה הייתה כמו אחרי ניצחון.

קשר הקבוצה אלן מסודי אמר: "אמנם לקחנו נקודה אבל בהרגשה התיקו הזה הוא כמו ניצחון. זה לא רק שלא הפסדנו ושהבקענו שלושה שערים, אלא זה שחזרנו ליכולת הטובה שלנו שהביאה לנו נקודות ושלא הראנו אותה בשבועות האחרונים. חזרנו לעצמנו ואני מקווה שיראו את זה במשחקים הבאים".

מי שהיה פחות מרוצה היה היו"ר מאיר יצחקי, שאמר בסיום: "חבל על הנקודות האלה. אמנם חזרנו מפיגור, אבל חוץ משלוש התקפות באר שבע לא עשתה כלום. אנחנו החמצנו בלי הפסקה כך ש-3:8 היה יותר משקף. אמרנו לשחקנים לפני המשחק שזה טבעי שישנה ירידה ושלא ייכנסו ללחץ, והם הוכיחו שהם גברים וחזרו למשחק במצב קשה מאוד. חיזוק? רק אם יהיה מישהו שישדרג אותנו. לא נבזבז סתם כסף על עוד שחקן".

בנוגע לחיזוק, השבוע אמור לנחות להתרשמות החלוץ הגנאי סטפן מניו, ובמידה שירשים הוא יוחתם עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת. מעבר לכך, מספר שחקנים כמו רן יצחק, קאסם מחמיד ועוד מספר צעירים ישוחררו כדי לצמצם את הסגל המונה יותר מ-30 שחקנים.

גם שייע פייגנבוים התהלב: "עשינו דבר אדיר"

איזה קאמבק: רמת השרון חזרה מ-3:0 ל-3:3 נגד באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully