וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייע פייגנבוים: "עשינו דבר אדיר"

דודו עזריה

31.12.2011 / 23:05

מאמן רמת השרון חגג את הקאמבק ל-3:3 מול באר שבע. גיא לוי: "גם כשהובלנו לא שיחקנו טוב אבל ניצלנו את המצבים"

הפועל באר שבע ועירוני רמת השרון חילקו הערב (שבת) את הנקודות ביניהן עם 3:3 דרמטי באצטדיון וינטר. הבאר שבעים הוליכו בבטחה 0:3 משלושער של דובב גבאי והיו בדרך הבטוחה לניצחון חמישי בשישה משחקים, אבל העולה החדשה חזרה לחיים וחגגה נקודה יקרה בזכות שער של ברוך דגו בתוספת הזמן.

"עשינו דבר אדיר", אמר שייע פייגנבוים בסיום. "אומנם ספגנו שלושה שערים משלוש התפקות אבל חזרנו בגדול. במחצית הרגענו את השחקנים ואמרנו שלמרות הפיגור 2:0 אפשר לחזור למשחק, וגם כשספגנו את השלישי בתחילת המחצית השניה עדיין האמנו".

"חוץ מהשערים שכבשנו היו לנו עוד מצבים והתוצאה היתה יכולה להיות גבוהה יותר", הוסיף פייגנבוים. "לחצנו את באר שבע בצורה כזו שהיא נכנסה לבונקר. צריכים להצדיע היום לשחקנים, ומי שלא היה פה היום הפסיד דרמה". מי שחייך פחות בסיום היה מאיר יצחקי שנשמע אומר בסיום: "בושה וחרפה שקיבלנו שלושה שערים משלושה מצבים מקבוצה כמו באר שבע".

גיבור היום היה ברוך דגו שאמר: "אני תמיד מאמין שאני יכול לנצח וגם במחצית האמנתי. היום הקדוש ברוך הוא היה איתנו. אם היינו מבקיעים את השלישי רבע שעה לסיום אני חושב שהיינו מגיעים לעוד הרבה מצבים ואולי מנצחים. בכל פעם מחדש אני מופתע מהבגרות, מהרצון להצליח ומהלכידות של הקבוצה. השער האחרון שלי היה מול מכבי תל אביב ומאז לא הבקעתי וגם עברתי פציעה, ככה שקיבלתי עוד מתנה לשנה החדשה".

בבאר שבע התאכזבו משמיטת היתרון הגדול, וגיא לוי הודה: "גם כשהובלנו לא שיחקנו טוב ולא שלטנו במשחק, אבל ניצלנו את המצבים. עשינו טעויות וספגנו מהר מדי שני שערים. לא החזקנו מספיק בכדור וביתרון 2:3 זה כבר היה מצב מנטלי לא פשוט, אבל בדקות האחרונות צריכים לדעת להחזיק את הכדור".

על החילופים שלו שעוררו לא מעט ביקורת בקרב אוהדי הקבוצה אמר לוי: "החילוף הראשון שבו מוטי מלכה נכנס במקום שבחון היה כיוון שלא רציתי לסגור את המשחק מוקדם מדי. אבל אז קיבלנו שני שערים מהירים וחשבנו שצריכים לסגור את המשחק. היינו צריכים לדעת לגלות בגרות ונחישות למרות שאם היינו משחקים את המשחק אחרת יתכן שבחילוף הראשון היינו צריכים להכניס קשר אחורי".

דגו נתן לרמת השרון 3:3 גדול עם הפועל באר שבע

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully