וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת בדקה אפשרות לסיוע מהאחים מולדבסקי

1.1.2012 / 8:19

השניים הגיעו כאורחי כבוד לדרבי. גורם: "לא כולם האמינו שלנדאו מסוגל להוביל כך את הקבוצה". הקבותה תעמוד לדין

הפועל פתח תקוה ניסתה בדקו בסוף השבוע אפשרות לסיוע מהאחים יוסי ובועז מולדבסקי, שלאחרונה הוזכרו כמועמדים להצטרף לניהול בית"ר ירושלים, ואמש (שבת) הם הגיעו כאורחי כבוד למשחק הדרבי מול מכבי פתח תקוה. ככל הידוע, המנכ"ל אפי צפריר אף שוחח עימם לפני המשחק ולאחר שהבהירו שלא ייכנסו לשותפות בבירה, במועדון הודיעו להם שישמחו אם ישקלו לתרום למועדון לקראת חלון ההעברות בינואר, בנוסף לערבויות שכבר הפקידו.

בלי קשר, מאמן הקבוצה גילי לנדאו מתכוון לדרוש מהמפרקים להחתים חלוץ בחודש ינואר, ובכך לסגור סופית את נושא החיזוק בחלון ההעברות בקבוצה. המאמן מעוניין להתחזק בחלוץ נוסף, לאחר שהחלוץ הגיאורגי שסיכם, וחטאנג קברצקאליה, הודיע שלא קיבל שחרור מנשיא המועדון. בפתח תקוה ינסו להנחית בתקופה הקרובה חלוצים אחרים למבחנים. "המפרקים טוענים שאין כסף, אבל הניצחון בדרבי הוכיח שללנדאו יש כוח הישרדות שאין להרבה מאמנים בליגה", אמרו אמש במועדון. נראה כי גם במועדון לא האמינו שהקבוצה מסוגלת לצבור שש נקודות משלושת המשחקים האחרונים מול מכבי חיפה, קרית שמונה ובדרבי, ולפיכך הוחלט לא לחזק את הקבוצה עד הודעה חדשה. כעת, נראה כי ההחלטה תשתנה. "לא רק אנחנו, אלא אפילו השחקנים לא האמינו שהם מסוגלים להתקרב כל כך לקו האדום אחרי סדרת משחקים כזאת. נשב ונחליט מה יהיה".

שחקני העבר איתן בודניוק (קפטן הקבוצה בשנות השבעים) ואבשלום רצאבי (כוכב הקבוצה בשנות החמישים והשישים, שזכה עימה בארבע אליפויות) ביקרו אמש את שחקני הפועל פתח תקוה לפני משחק הדרבי. מי שיזם את הגעתם היה לנדאו בעצמו, שהחליט לגייס אותם לטובת דרבון השחקנים לפני המשחק החשוב.

אגב, הקבוצה קיבלה היום הודעה שהיא תעמוד לדין בגין התפרצות אוהדים לשדה המשחק.

כפי שפורסם ביום חמישי, מפרקי המועדון החליטו לפנות לבית המשפט העליון בכדי לערער על החלטת בית המשפט המחוזי, בנושא הפחתת תשע הנקודות. הערעור יוגש בהמשך השבוע, כשהמפרקים מתכוונים להמשיך ולנמק את הטענות שלהם בנושא הסתירה בין תקנון ההתאחדות לכדורגל לכללי הצדק הטבעי. עו"ד ליאור דגן אישר אז את הידיעה באומרו: "אנחנו לא מרימים ידיים. רק למפרקים יש זכות לחקור את התנהלות העבר מכוח החוק. החלטנו לערער".


הפועל פתח תקוה החליטה לערער לעליון
הפועל ניצחה את מכבי בדרבי של פתח תקוה
הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully