וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבוישה מרינקוביץ': "אמרתי לאלי כהן שאני חייב לשחק"

קשר הפועל עכו שלא זכה להזדמנויות הסביר מה אמר למאמן אחרי השער שכבש, הוסיף: "חייבים להגיע לפלייאוף העליון"

משהו לא טוב עובר על הפועל עכו, כשגם אתמול (שבת) הקבוצה של אלי כהן התקשתה לצאת מהמשבר וחתמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. שחקניו של אלי כהן נכנעו 2:1 מול הפועל תל אביב, ופתאום מי שסומנה כאחת ההפתעות הנעימות של העונה קרובה עד כדי עשר נקודות בלבד מהקו האדום. למרות הפציעות הרבות שפוקדות את הקבוצה בשבועות האחרונים, הבעיה המרכזית שמסמנים בקבוצה היא היעדר הביטחון.

"לא יצרנו מספיק מצבים לשער, לא הנענו מספיק טוב את הכדור, ורק לקראת 20 הדקות האחרונות עם החילופים שביצענו הצלחנו לאיים אבל צימקנו מאוחר מדי", הסביר עוזר המאמן איציק טוויזר. "ברור שהפציעות משפיעות, ובתקופה האחרונה אנחנו נאלצים לאלתר ולהפוך שחקני התקפה כמו אלכסנדר דוידוב ורפי עמוס לשחקני הגנה, כל זאת כדי לצמצם את הנזק. אנחנו לא רואים שיפור מספק. אין לי ספק שאם היינו מגיעים בכושר של לפני ארבעה שבועות למשחק הזה, היינו לוקחים נקודות גם מהפועל תל אביב. ננסה להבין מה בדיוק לא עובד ולשפר אותו".

אם יש בשורה חיובית שיצאה מבלומפילד היא העובדה שנבוישה מרינקוביץ', שלא זכה לדקות משחק כמעט בשבועות האחרונים, הבקיע את השער המצמק של הקבוצה אחרי שנכנס כמחליף. הקשר הסרבי שהגיע לקבוצה ממכבי פתח תקוה סיפר לוואלה! ספורט: "באופן אישי היה חשוב לי השער כי לא שיחקתי בתקופה האחרונה, והבקעתי מול הפועל תל אביב שהיא קבוצה מצוינת. שיחקנו טוב בעשר הדקות האחרונות. זה טבעי שאחרי שהיינו טובים בתחילת העונה, תהיה ירידה. קשה לי להסביר מה קורה לנו בשבועות האחרונים".

הסרבי, שנכנס כמחליף בחמישה משחקים מאז סוף אוקטובר, התקשה להסביר מדוע לא זכה לדקות משחק מאלי כהן: "אני לא יודע למה אני לא פותח בהרכב. פתחתי את העונה טוב, אבל אחרי משחק אחד לא טוב שהיה לי, הוציאו אותי. אני יודע שאני שחקן טוב, שיחקתי בפרטיזן בלגרד, ואני רוצה מאוד לחזור לעניינים בעכו". מרינקוביץ' לאחר השער שהבקיע נראה מסנן מספר מילים לכהן. "אמרתי לו שאני חייב לשחק", הסביר הסרבי. "אין לי שום בעיות עם המאמן, הכל בסדר עכשיו". על הקבוצה הוא הוסיף: "יש לנו שחקנים טובים, יש מאמן טוב, ואנחנו חייבים להגיע לפלייאוף העליון ולסיים במקומות 6-7". בכל מקרה, הקשר מבהיר כי אין בכוונתו לעזוב. "יש לי חוזה עד סוף השנה. אני רוצה להישאר פה".

עוד בנושא:

הפועל עכו הפסידה 2:1 להפועל תל אביב

אלי כהן: "אנחנו בתקופה רעה"

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully