וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרי קירילנקו יישאר בצסק"א מוסקבה עד תום העונה

השחקן הטוב באירופה החליט שלא לשוב ל-NBA: "פיתחנו כאן כימיה מצוינת, לא יהיה נכון ולא יהיה הוגן לעצור את זה באמצע"

צסק"א מוסקבה קיבלה את החדשות הכי טובות שהיא היתה יכולה לקבל הערב (שבת), כאשר התבשרה כי כוכבה, אנדרי קירילנקו, החליט להישאר בשורותיה עד תום העונה. כזכור, הפורוורד הפנטסטי שב לקבוצת נעוריו בקיץ החולף בשל השביתה ב-NBA, אך בניגוד לכוכבים אחרים שעשו את דרכם מארצות הברית לאירופה - סיים את חוזהו בליגה הטובה בעולם, וכך נותרו כל האופציות שלו פתוחות. בשבועות האחרונים נטען בארצות הברית כי השחקן קרוב לחתימה בניו ג'רזי ובסקרמנטו, אלא שלבסוף הודיע כוכב נבחרת רוסיה באופן רשמי על החלטתו להישאר במולדתו.

"במהלך החודש שקלתי כמה אופציות שונות, שקלתי את כל היתרונות והחסרונות, והגעתי למסקנה שעדיף לי לסיים את העונה בצסק"א", אמר השחקן. "פיתחנו כאן כימיה קבוצתית מצוינת, ולא יהיה נכון לעצור את זה באמצע. זה לא יהיה הוגן כלפי החברים שלי לקבוצה, ולא פחות חשוב - עבור האוהדים. אני מאוד נהנה לשחק בצסק"א ומקווה לזכות בכל התארים".

נשיא המועדון אנדרי ואטוטין הוסיף: "ההחלטה שלו היא מתנה גדולה לשנה החדשה עבור אוהדי הקבוצה. הוא הוכיח שהוא לא רק חלק חשוב מהקבוצה, אלא גם פטריוט אמיתי. היו לו הצעות טובות יותר מה-NBA, אבל הוא החליט להישאר וזה מאוד חשוב לנו".

הפורוורד הרוסי בן ה-30 הספיק לשחק חמישה משחקי יורוליג בלבד העונה לפני שנפצע, וזכה פעמיים בתואר שחקן החודש של המפעל. ממוצעיו עומדים כעת על 13.8 נקודות, 9 ריבאונדים, 3.4 אסיסטים, 2.2 חטיפות ו-3.2 חסימות למשחק. אל המגרשים הוא צפוי לחזור במשחק הקרוב של צסק"א, בעוד שלושה ימים בליגת ה-VTB. בכך הפכה קבוצת הפאר הרוסית לפייבוריטית גדולה יותר לזכות ביורוליג, ומדובר בחדשות רעות כמובן עבור יריבותיה לטופ 16 - אולימפיאקוס, אפס איסטנבול וגלאטסראי.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully