וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "הייתה לי שנה נוראית, עכשיו אני מרוצה"

הקפטן של ליברפול שבע רצון מהשער שהבקיע מול ניוקאסל. דלגליש: "הגיע לנו לנצח. הראינו הרבה התלהבות ומחויבות"

אחרי הבוקסינג דיי המרתק, ליברפול החלה להיכנס לקצב ופתחה את מחזור הסילבסטר שנועל את הסיבוב הראשון בפרמיירליג עם ניצחון 1:3 על ניוקאסל. קני דלגליש ושחקניו חזרו לנצח אחרי שתי תוצאות התיקו מול וויגאן ובלקבורן, אחרי שדניאל אגר הבקיע שער עצמי (25), וקרייג בלאמי (30, 67) וסטיבן ג'רארד המחליף (77) ביצעו את המהפך.

דלגליש הקדיש את דברי הסיכום שלו לגרארד, ואמר: "כשסטיבן לא משחק הוא משפיע מאוד, אך שאני חושב שאפשר להוסיף את המילה 'אדיר' כשהוא משחק. זה נהדר לראות אותו מבקיע את השער, מכיוון שהוא עובד באמת קשה להיות במקום שבו הוא נמצא. הוא שחקן חשוב מאוד, כולם מעריצים ומעריכים את מה שהוא עושה עבור המועדון".

על ההופעה של הקבוצה שלו, אמר המאמן: "אני חושב שהגיע לנו לנצח. הראינו הרבה אומץ, התלהבות ומחויבות לחזור למשחק אחרי שספגנו את השער". על האירוע שבו קשרה של ניוקאסל יוהאן קבאיה תיקל בחריפות את ג'יי ספירינג, אמר המאמן: "לא ראיתי את זה, אבל אם היה משהו לא בסדר, אני בטוח שיטפלו בזה כראוי".

ג'רארד עצמו דיבר על אנדי קארול שלא מצא את הרשת, ואמר: "אני חושב שהוא עשה הכל חוץ מלכבוש, הוא היה חסר מזל, אבל אם הוא ימשיך לבצע את מה שהוא עשה הלילה, אני בטוח שהשערים יגיעו". על הפציעה שלו אמר הקשר הוותיק: "הייתה לי שנה נוראית, הרבה פציעות, אבל מבחינתי אני רק רוצה להסתכל קדימה. אני מרוצה לחזור, לכבוש ולהשיג יחד עם הבחורים שלוש נקודות". על המצב של ליברפול, אמר ג'רארד: "אני חושב שלאחרונה לא השגנו את מה שהיינו ראויים לו. הפעלנו לחץ על קבוצות ושיחקנו טוב, ולא השגנו את מלוא הנקודות. לכן אני מרוצה עכשיו".

ליברפול ניצחה 1:3 את ניוקאסל והתקרבה לצמרת

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully