וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר תפתח את 2012 מול אנדראה פטקוביץ'

הטניסאית הבכירה תשחק השבוע בטורניר בריסביין באוסטרליה ותפגוש את הגרמניה המצוינת (10 בעולם) בסיבוב הראשון

בשבוע הבא תצא לדרך עונת 2012 בטניס. לשחר פאר יש לא מעט מה להוכיח אחרי העונה הקשה שהיא חוותה ואובדן התואר באליפות ישראל, והצעד הראשון שלה בעונה החדשה יהיה בטורניר בריסביין שנפתח מחר (ראשון) באוסטרליה כהכנה לגרנד סלאם הראשון של השנה. פאר הוגרלה הלילה לשחק מול אנדראה פטקוביץ' בסיבוב הראשון.

פאר, שמתחילה את השנה מהמקום ה-37 בעולם, תתמודד מול הגרמניה הצעירה שפרצה בשנה שעברה ומדורגת שנייה בטורניר ועשירית בעולם. אם פאר תעבור את המשוכה הגרמנית הקשה, צפויה לה התמודדות קלה יותר בשמינית הגמר מול אוליביה רוגובסקה האוסטרלית (167 בעולם) או ברברה זאהלובה סטריקובה הצ'כית (44 בעולם). המדורגת ראשונה בטורניר היא סמנטה סטוסור המקומית, שנמצאת במקום השישי בעולם.

גם אצל הגברים יחלו לשחק השבוע. דודי סלע המדורג 83 בעולם יתמודד במסגרת טורניר שנאי בהודו, כשגם הצמד הישראלי אנדי רם ויוני ארליך יפתחו את השנה. סלע יפתח בסיבוב הראשון במשחק נגד האיטלקי המדורג 6 בטורניר ו-48 בעולם, פאביו פוניני. רם וארליך, לעומתו, יתמודדו נגד צמד הודים אלמוניים שקיבלו ווילד קארד.

בטורניר הצ'לנג'ר בנומאה שבניו קלדוניה (75 אלף דולר) יתמודד אמיר ויינטרוב בסיבוב הראשון נגד המדורג 1 בטורניר, מייקל ראסל האמריקאי (99 בעולם) .

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully