וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הפסידה בהארכה, ארבע נקודות לכספי

הקאבס היו קרובים לנצח את אינדיאנה, אבל אירווינג החטיא עם הבאזר ב-98:91. גם חמישה ריבאונדים ב-23 דקות לישראלי

מי שציפה לראות את עומרי כספי פותח בסערה את עונת ה-NBA, ייאלץ כנראה להמתין להשתלבותו של הפורוורד בקליבלנד. הקאבס הפסידו הלילה (בין שישי לשבת) בהארכה 98:91 לאינדיאנה, כשכספי פותח בפעם השלישית העונה בחמישייה, אבל מסיים הרבה פחות טוב ממה שהוא מצפה מעצמו עם ארבע נקודות בלבד ב-23 דקות.

במהלך המשחק, כספי זרק פעמיים לשלוש והחטיא את שתי הזריקות שלקח, ובנוסף הוא קלע סל שדה אחד (1 מ-4 משתיים), ודייק בשתי זריקות עונשין מוצלחות. נקודת האור החיובית היא שכספי הוריד חמישה כדורים חוזרים (ארבעה בהגנה). שאר נתוניו הסטטיסטיים הלילה: חטיפה אחת ושני איבודי כדור.

אינדיאנה חגגה את ניצחונה השלישי העונה, אחרי שהבחירה הראשונה בדראפט, קיירי אירווינג החטיא זריקה עם הבאזר שהייתה מנצחת לקליבלנד את המשחק. הפייסרס קלעו במשחקיהם העונה ב-40 אחוז בממוצע למשחק, אבל למרות זאת הצליחו לאסוף ניצחון נוסף.

המשחק התחיל טוב מאוד מבחינת קליבלנד (כספי קלע את שתי הנקודות הראשונות במשחק מהעונשין), וסמרדו סמואלס הוריד אותה ביתרון 22:24 בסיום הרבע הראשון. קליבלנד הצליחה מעט להגדיל את היתרון עם נקודות של אנטואן ג'יימיסון, אבל רוי היברט נעל את המחצית עם ארבע נקודות רצופות שהקטינו את ההפרש ל-47:45.

דני גריינג'ר נכנס היטב לעניינים בפתיחת הרבע השלישי והעביר את היתרון לאינדיאנה, דניאל גיבסון ניסה לעצור את המומנטום עם שלשה, אבל הפייסרס חתמו רבע שלישי מצוין עם יתרון 61:70. אירווינג כפה שוויון 80:80 שתי דקות וחצי לסיום המשחק ואנתוני פארקר הגדיל לשתי נקודות כשנותרו 17 שניות על השעון. דייויד ווסט השווה ארבע שניות לסוף, אבל אירווינג החטיא לייאפ, והמשחק הלך להארכה.

דווקא בשלב הזה, ההתקפה של קליבלנד נתקעה עם פארקר, בעוד שגריינג'ר קלע תשע נקודות בחמש דקות וחתם את הסיפור עם ניצחון נוסף. הפורוורד סיים עם 22 נקודות ושבעה ריבאונדים, ויחד איתו רוי היברט (17 נקודות, 13 ריבאונדים), וג'ורג' היל (15) הצעידו את אינדיאנה. אצל קליבלנד, אירווינג סיים עם 20 נקודות, אנדרסון ורז'או קלע 14 (13 ריבאונדים), אנטואן ג'יימיסון ואנתוני פארקר קלעו 12 נקודות כל אחד, ואלונזו ג'י הסתפק בעשר.

אירווינג ניסה להסביר את ההחטאה בסיום, ואמר: "הייתה לי הזדמנות טובה. קיוויתי שזה ייכנס פנימה עבורי ועבור החברים שלי כדי שננצח, אבל זה לא קרה. נאבקנו חזק בהארכה, ופשוט לא הצלחנו לנצח. עזבתי את זה אחרי שזה לא נכנס. כל מה שאתה יכול לעשות זה לשכוח מזה, לשחק חזק, ללכת לישון ולהשתפר במשחק הבא".

צפו בתקציר

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully