וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "אתה חולם לנצח משחקים בצורה כזו"

הדורנטולה לא נותר אדיש לשלשה המנצחת הגדולה מול דאלאס. קובי בריאנט: "עשינו עבודה גדולה מול הניקס". ג'ורדן התארס

כמעט בלי ששמנו לב, ה-NBA כבר מגיעה לסוף השבוע הראשון של העונה. בשבוע הפתיחה ראינו מספר מגמות ברורות בחלק מהקבוצות, ומנגד קיבלנו גם כמה קבוצות גדולות שעדיין לא יודעות להן הן ילכו העונה.

המשחק הגדול של הלילה (בין חמישי לשישי), התקיים באוקלהומה, שם ניצחו הת'אנדר 102:104 את האלופה מדאלאס, בזכות שלשת ניצחון מטורפת לגמרי של קווין דוראנט, שהגיע רק 1.4 שניות אחרי שוינס קרטר חשב שהוא עצמו קולע את שלשת הניצחון עבור המאבריקס. בעקבות המשחק, אוקלהומה עדיין מושלמת עם ארבעה ניצחונות, דאלאס ללא ניצחון בשלושה משחקים.

"בתור ילד, אתה כמובן חולם לנצח משחקים בצורה הזו ב-NBA", אמר בסיום הדורנטולה, שקלע 30 נקודות במשחק, "זה חלום שהתגשם עבורי. זה היה מטורף". לגבי התקרית שלו אמש עם חברו לקבוצה ראסל ווסטברוק, אמר דוראנט: "שום דבר שצריך להוציא מפרופורציות. זה קורה, יש אמוציות במשחק. אי אפשר שכולם יהיו שמחים כל הזמן". שון מריון המאוכזב אמר: "אם נמשיך לשחק את המשחק שלנו, יקרו דברים טובים".

בלוס אנג'לס, המשיכו הלייקרס להשתיק את המבקרים שטענו שהקליפרס הפכו לקבוצה הגדולה בעיר. קובי בריאנט וחבריו ניצחו בפעם השנייה ברציפות, הפעם 82:99 גדול על הניקס, שלא נראים טוב מפתיחת העונה על אף הסגל הנוצץ. בריאנט, שקלע 28 נקודות, התעלה על חברו כרמלו אנתוני, שתרם 27 לניקס: "אני אוהב לשחק מולו, כי אני תמיד מנצח", אמר קובי בחיוך לאחר המשחק, "עשינו עבודה גדולה, כמו שאנחנו צריכים לעשות". מייק ד'אנתוני, המאמן המפסיד, לא היה מרוצה בכלל: "הם היו טובים ואנחנו, איומים. שיחקנו רע, לא קלענו. התחלנו טוב ומשם צללנו".

ובנושא אחר לגמרי, תגידו מזל טוב למייקל ג'ורדן. הוד אווירותו התארס לחברתו מזה שלוש שנים, הדוגמנית איווט פרייטו. ג'ורדן מכהן כיום כבעלי שארלוט בובקאטס ואלה יהיו נישואיו השניים, לאחר שהיה בעלה של חואניטה ואנוי במשך כ-17 שנים.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully