וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "בתוך 10 ימים יגיעו לכאן 8-7 שחקנים להתרשמות"

30.12.2011 / 11:53

בית"ר ירושלים מתכוננת להפועל חיפה, יובל נעים מצפה לחיזוק. הקבוצה תטען: האוהדים נהמו לטוטו תמוז כדי לפגוע בקורנפיין

אחרי התיקו נגד הפועל תל אביב ביום רביעי האחרון, תוך כדי הצגת יכולת משכנעת, בית"ר ירושלים מתכוננת לאחד מהמשחקים החשובים ביותר שלה העונה – מפגש תחתית נגד הפועל חיפה ביום ראשון בקרית אליעזר.

בקבוצה מהבירה יודעים שהפסד בחיפה, בתוספת של תיקו את ניצחון של הפועל באר שבע ברמת השרון, יורידו אותם את מתחת לקו האדום ושחקן בקבוצה אמר היום (שישי): "ברור לכולנו שזה משחק על החיים שלנו. אם ננצח נהיה בהפרש של שש נקודות מהקו האדום ונקבל דחיפה גדולה, אבל אם נפסיד נסתבך קשות ונלך לתקופה מאוד לחוצה. אסור לנו להפסיד, חייבים לשמור לפחות על הפער הקיים".

המאמן יובל נעים עדיין לא החליט עם איזה הרכב הוא יעלה ביום ראשון. שי חדד, שנכנס בדקות הפתיחה של המשחק ביום רביעי במקום אליעזר דסה שגמר את העונה, צפוי להמשיך ולקבל קרדיט כמגן ימני לאחר שהפגין יכולת טובה בעמדה הזו ובחלק הקדמי נעים נוטה להוריד את החלוץ עדן נחמני לספסל ולפתוח עם סטיבן כהן במקומו. אבי ריקן צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי וברק משה אל הקישור האחורי. אנדריי פיליאבסקי ומתן בראשי צפויים לפתוח כבלמים.

בקבוצה מתכוננים לדיון בבית הדין המשמעתי ביום רביעי הקרוב, אליו זומנו בעקבות הקריאות הגזעניות של האוהדים כלפי טוטו תמוז. בבית"ר יסבירו לבית הדין את השיפור המשמעותי שחל השנה בנושא הגזענות כאשר מתחילת העונה לא נשמעו כלל קריאות כאלה ביציעי בית"ר. ראשי הקבוצה צפויים גם להסביר שהנהמות כלפי תמוז הושמעו כחלק מהרצון של קבוצת אוהדים לפגוע בקבוצה וביו"ר איציק קורנפיין. בלי קשר למקרה הזה, את משחק הבית שלה בשבוע הבאה נגד מכבי נתניה תאחר בית"ר ללא קהל עקב התפרעות האוהדים במשחק נגד בני יהודה בבלומפילד.

"משחקים עם משקולות בטדי"

יובל נעים התייחס היום למשחק מול הפועל חיפה: "ברגע שאנחנו משחקים באיצטדיון רמת גן, אנחנו משחקים הרבה יותר משוחרר. בטדי כל שחקן מרגיש משקולות על הרגליים ומאוד קשה לו. ברור שאנחנו רוצים לשחק עם קהל תומך, אבל זאת עובדה. השחקנים ב-95 אחוז מהזמן נותנים את כל כולם, לפעמים זה מספיק ולפעמים זה לא מספיק כי לא כל הדברים תלויים בנו. הבעיה שלנו שגם בדקות שאנחנו טובים יותר מהיריב אנחנו לא כובשים שערים ועם זה קשה לנצח".

על האופציה שלא יהיה חיזוק אמר: "קודם כל, זה לא עניין של חוסר אמון בסגל הקיים. יש לי אמון גדול במערכת ובשחקנים. אני מאמין מאוד בשחקנים שיש לנו, אבל בית"ר ירושלים צריכה חיזוק בחלק הקדמי, ואם לא יהיה, נילחם עד הסוף ונעשה את המקסימום בכדי להישאר בליגה. קודם כל נחתים את פאסוס ונעביר אותו בבקרה, ומעבר אליו אני רוצה עוד שניים-שלושה שחקנים ואולי גם מגן מחליף לאלי דסה אם יתאפשר. אנחנו רואים הרבה קלטות ודיסקים, ולדעתי בתוך עשרה ימים יגיעו לכאן שבעה או שמונה שחקנים להתרשמות".

על מציאת פתרונות מתוך הסגל אמר: "אני מאוד אשמח אם זה יבוא מתוך הסגל. זה הלך לנו פחות עם סטיבן ואבירם מאחורי החלוץ ואנחנו יותר מאיימים עם שני חלוצים. עדן נחמני חודשיים היה פצוע וזה לא שוויתרתי עליו. אני משתף את מי שנראה לי הכי טוב באימונים".

על הפועל חיפה: "אני מקווה שנמשיך להיראות טוב ונקווה שזה יספיק להביא נקודות. אנחנו מאמינים בעצמנו".

איציק קורנפיין: "האוהדים ששוברים כיסאות הם עבריינים"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully