וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שיחררה את קינטל וודס

30.12.2011 / 11:36

הפורוורד קיבל הצעה מקבוצה אוקראינית והירוקים לא התנגדו לשחררו כשבועיים לפני תום חוזהו. ג'רמיס סמית' בדרך?

הפורוורד האמריקאי קינטל וודס שוחרר ממכבי חיפה לאחר שקיבל הצעה מקבוצה בליגה האוקראינית. וודס הצטרף רק לפני כחודש וחצי לירוקים וחתם על חוזה עד אמצע ינואר. בחיפה לא היו מרוצים מהיכולת המקצועית שלו ולא התנגדו לשחרר אותו כשבועיים לפני תום חוזהו. וודס רשם עד כה העונה 7.3 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע בארבעה משחקים בהם שותף.

בקבוצה מהכרמל בוחנים חיזוק לקו הקדמי כמה זמן והקבוצה מנהלת מגעים מתקדמים להחתמתו של שחקן הפנים האמריקאי ג'רמיס סמית' שמשחק בימים אלה בקבוצת מונטריי מהליגה הראשונה במקסיקו. בחיפה אישרו את מועמדותו של השחקן, אך בשלב זה לא הגיעו הצדדים להבנות שכן הקבוצה המקסיקאית טרם שחררה אותו מחוזהו. במידה וסמית' יגיע הוא יחליף בחיפה את שון וויליאמס ששוחרר אחרי שחתם בשורות דאלאס מאבריקס מה-NBA.

סמית' (2.03, 25) הוא בוגר מכללת ג'ורג'יה טק משנת 2008 כשבשנתו האחרונה במכללה רשם 10.5 נקודות ו-7.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. במקביל שיחק סמית' בנבחרת ארצות הברית עד גיל 21. לאחר שסיים את קריירת המכללות לקח סמית' שנת הפסקה וחזר לשחק בעונת 2009/10 בליגה המקסיקאית, אך את העונה סיים בבוקה ג'וניורס הארגנטינאית. סמית' חזר בעונה לאחר מכן למקסיקו ומאז משחק רק בליגה המקומית.

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully