וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני יהודה: הכל שאלה של מומנטום

נתניה רוצה לעצור את הדהירה של הזהובים ותפתח עם שני חלוצים, מול שלושה בלמים של אבוקסיס (ש', 18:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בשני המשחקים בין הקבוצות בעונה שעברה בקופסא, הובקעה רביעייה. בשמינית גמר הגביע, הביסה נתניה את הזהובים 1:4 ואילו במחזור ה-34, בגארבג' טיים של הליגה, ניצחה בני יהודה בקופסא 0:4.

* את כל השנים הראשונות שלו בליגת העל עשה קובי דג'אני בבני יהודה, אליה הצטרף ממחלקת הנוער של גדנ"ע.

* בסיבוב הקודם בבלומפילד, ניצחה נתניה את הכתומים 1:2 לאחר מהפך דרמטי, מצמד של אחמד סבע בדקות ה-89 וה-90.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

אחרי שניצחו 0:1 את מכבי פתח תקוה במחזור האחרון, במכבי נתניה מקווים להמשיך במומנטום החיובי מחר בקופסא. בנתניה מודעים ליכולת הטובה של יריבתם וראובן עטר אמר לשחקניו: "הם באים חדורי אמונה ועם הרבה ביטחון להמשיך את המומנטום שלהם". גם שחקנים בקבוצה הוסיפו ואמרו: "אנחנו זוכרים היטב איך נראינו כשאנחנו היינו במומנטום חיובי. הם עשו 10 מ-12 נקודות והכל מתחבר להם היום, נקווה לעצור את זה. קודם כל נשמור על השער שלנו. התחלנו משהו בפתח תקוה, כששמרנו בפעם ראשונה על שער נקי ועם כל ההחמצות, שער אחד בסוף הספיק לנו. זה אומר הכל".

קובי דג'אני צפוי לחזור להרכב ולשחק לצידו של בן בנימין, כאשר בחלק הקדמי ראובן עטר יפתח עם אחמד סבע ולצידו אחד מבין מוחמד כליבאת, ניר נחום ופיראס מוגרבי. בהגנה לא צפויים שינויים, כאשר עידו לוי וליאוניד קרופניק ימשיכו לפתוח כבלמים ועמרי בן הרוש וטובארנו פינאס כמגינים.

בני יהודה:

הניצחון 0:1 על הפועל חיפה ביום שלישי, פתח את התיאבון לאנשי הקבוצה, שפוזלים כעת אל החלק העליון של הטבלה. הזהובים נמצאים במומנטום מצוין עם 10 נקודות מתוך 12 אפשריות בארבעת המשחקים האחרונים.

בכדי לחפות על חסרונו של הקשר קסטוטיס איבשקביצ'יוס שספג כרטיס אדום מול חיפה וייעדר מחר מהסגל, מתכנן המאמן יוסי אבוקסיס לפתוח במערך של שלושה בלמים, כאשר אביב חדד, שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב, יפתח לצידם של גל כהן ודן מורי במרכז ההגנה. עוז ראלי יתופקד כמגן ימני וחסן אבו זייד יהיה למעשה הקשר האחורי הטבעי היחיד בהרכב.

גם בחלק הקדמי מתכנן אבוקסיס שינוי אחד, כאשר הקשר שלו מנשה יפתח על חשבונו של פיני בלילי, שלא תורגל בהרכב. אף חלוץ טבעי לא נמצא בתמונת ההרכב, כאשר ננאד מרינקוביץ' ופדרו גלבאן יאיישו את החוד. החלוץ דינו אנדלובו שעדיין נמצא עם משפחתו בדרום אפריקה בעקבות מות אביו, שוב לא יהיה בסגל למשחק.

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: חן עזרא

אחרי ההצגה שעזרא נתן ב-2:6 נגד ראשון לציון, ראובן עטר ידע בסיום למה הוא מתכוון כשאמר: "אני מצפה ממנו להמשכיות לפני הכל". עזרא נעלם מאז אותו משחק. ביום רביעי האחרון העמדנו אותו כאן למבחן, והוא הגיב במשחק מצוין במושבה, עם שער ניצחון. מחר, מחכה לו מבחן המשכיות שני העונה. בטסט הראשון הוא נכשל, אולי הוא יעבור בשני.

בני יהודה: שלו מנשה

הקשר המוכשר מתקשה למצוא העונה מקום של קבע בהרכב הכתומים. מחר הוא מקבל הזדמנות, דווקא מול האקסית מנתניה, במגרש בו הציג את השנתיים הכי טובות שלו בליגת העל. מנשה ינסה להוכיח למאמנו שהוא ראוי לחולצת ההרכב ולצד ישראל זגורי ופדרו גלבאן, הוא אמור להיות אחד המוציאים לפועל של בני יהודה, שנמצאת בתקופה טובה מאוד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אמיר אדרי, טובארנו פינאס, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, עמרי בן הרוש, קובי דג'אני, בן בנימין , ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי (מוחמד כליבאת), אחמד סבע.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, אביב חדד, גל כהן, דן מורי, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, ישראל זגורי, שלו מנשה, פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ'.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully