וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.12

חלון ההעברות של ינואר בפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* צ'לסי מתחילה להתחזק בחלון ההעברות. בולטון הודיעה כי שני המועדונים הגיעו לסיכום על העברתו של בלם נבחרת אנגליה גארי קייהיל ללונדון תמורת כשבעה מיליון ליש"ט.

* פרנקו ואסקס הצטרף רשמית לפאלרמו, מה שאומר שלערן זהבי צפויה תחרות קשה יותר על מקום בהרכב החל מעכשיו. הקשר הארגנטינאי בן ה-22 נרכש מבלגראנו כבר בקיץ תמורת כ-4.5 מיליון יורו, אבל כפי שסוכם, הוא מגיע לאיטליה רק בחלון ההעברות של החורף.

* החתמה גדולה לבורדו הצרפתית לפחות על הנייר: המגן הימני הברזילאי מריאנו (25), שהיה תחת מעקב של לא מעט קבוצות באירופה, עבר מפלומיננזה תמורת כשלושה מיליון יורו. מריאנו נבחר למגן הימני של השנה בליגה הברזילאית ב-2010.

* הבלם הצרפתי סבסטיאן פוגרנייה (29), שוחרר ללא תמורה מזניט סט. פטרסבורג וחתם עד סיום העונה בנאנסי, בה הוא שיחק בשנים 2005-2008, לפני שעבר לרוסיה.

* בלם נבחרת ונצואלה אוסבלדו ויסקרונדו עבר מאולימפו הארגנטינאית לקלוב אמריקה המקסיקנית. אולימפו לא המתינה יותר מדי זמן והחתימה בלם אחר, גם הוא מונצואלה: גרנדי פרוסו שהגיע מקבוצת בויאקה בקולומביה.

שמועות

* דיווח ב"מירור": ברצלונה נחושה להחתים שחקן ברמה גבוהה לאגף השמאלי וראשי הצוות המקצועי סימנו את שחקן טוטנהאם גארת' בייל. הסכום שאלופת אירופה מוכנה לשלם כרגע נע סביב 25 מיליון ליש"ט, נמוך בהרבה ממה שהתרנגולים צפויים לדרוש.

* קשר פיורנטינה ונבחרת איטליה, ריקרדו מונטוליבו, יסיים את חוזהו בקיץ וכל עוד הוא לא חותם על חוזה חדש, החל מינואר לקבוצות תהיה רשות חוקית לפנות אליו. מנצ'סטר יונייטד ומילאן הוזכרו כמועמדות העיקריות להתחרות על שירותיו.

* "קוריירה דלו ספורט" מספר: לאציו מתכננת להציע לשטוטגרט עסקה במסגרתה היא תשלח לגרמניה את החלוץ המאכזב ג'יבריל סיסה ותקבל בתמורה את קשר נבחרת סרביה, זדרבקו קוזמנוביץ'.

* הנהלת פלמנגו הודיעה: המועדון הגיע להסכמות עם רונאלדיניו בנוגע למשכורות שלא שולמו לו והוא נשאר בקבוצה.

* הקשר השמאלי של טולוז, פרנק טבאנו (22), נמצא על הכוונת של לא מעט קבוצות באיטליה, ביניהן: אינטר, פיורנטינה ונאפולי.

* בלקבורן מאוד מעוניינת בחלוץ הופנהיים ונבחרת בוסניה, ודאד איביסביץ', בגרמניה מעריכים שהוא יימכר בינואר, אבל השחקן עצמו אומר: "יש לי חוזה ואני לא מתכוון לעזוב".

* ריאל מדריד אולי הכחישה את הדיווחים, אבל המנהל של גרמיו מתעקש: "מדריד רוצה את מריו פרננדס, בנובמבר נציג שלהם היה פה. גם צסק"א וכמה קבוצות איטלקיות מעוניינות בו".

* איביצ'ה אוליץ' ביטל את השמועות לגביו: "אני נשאר בבאיירן מינכן, הם בונים עליי. אמרתי להם שאני רוצה לעזוב כי קיבלתי הצעות טובות, אבל הם לא רצו לדבר על זה. אפילו הזהירו אותי שאיענש אם אמשיך לדבר על עזיבה".

* ג'ו קול, שחקן ליל הצרפתית, מוכן לעזיבה של כוכב הקבוצה אדן הזארד הבלגי: "יש לו את הגישה של ווין רוני, הוא חסר פחד. הוא גם מאוד מזכיר את מסי. לא רוצה להלחיץ את הילד, כי מסי יש רק אחד, אבל הוא מאוד מזכיר אותו". ארסנל, ליברפול וצ'לסי הן רק חלק מהשמות שהוזכרו כמתעניינות בשחקן בן ה-21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully