וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "בסיבוב הבא ניראה יותר טוב, כי נטייל פחות"

29.12.2011 / 21:18

מאמנה של מכבי תל אביב שמח לראות את ליאור אליהו חוזר, ואת שחקני הספסל מקבלים דקות בניצחון החוץ על ורסאץ'

מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) בהצלחה את משחקיה לשנה האזרחית היוצאת, כשהביסה 59:85 את המופארם ורסאץ' הסרבית וסיימה את הסיבוב הראשון בליגה האדריאטית במאזן של 12 ניצחונות לעומת הפסד בודד.

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, אמר בסיום המשחק בסרביה, שהיה השני של קבוצתו השבוע בליגה האדריאטית: "אנחנו שמחים לסיים את השבוע הסרבי בניצחון טוב מאוד. לקח לנו מחצית להתעשת, אבל כמו שהיינו חלשים בחצי הראשון היינו ממש טובים בחצי השני. אחת המטרות היתה להחזיר את ליאור אליהו לעניינים והצלחנו במשימה, הרבה גם בזכותו. נתנו היום הרבה דקות לשחקנים ששיחקו פחות ביום שלישי. אנחנו ממשיכים לנצח באולמות שונים במקומות רבים אחרי טיסות ונסיעות לא קלות, וזה לא עניין של מה בכך. אני שמח לראות את האופי והבגרות שהשחקנים מציגים ואת ההופעה שלהם על המגרש".

לקראת החלק השני של העונה האירופית והישראלית של מכבי תל אביב אמר בלאט: "בקרוב ניפגש עם דמונד מאלט שמחכה לנו בתל אביב, אני בטוח שהוא ישתלב בצורה יוצאת מהכלל גם בזכות אופי הקבוצה שלנו וגם בזכות האופי שלו וסוג הכדורסל שהוא משחק. בשבוע הבא יש לנו משחק לא קל בבית נגד הגליל, עם מעט מאוד זמן להתכונן, ובהמשך השבוע עוד שני משחקים באדריאטית בבית, נגד לאשקו ונובו מסטו. עד עכשיו היינו המון בדרכים ועשינו תוצאות מאוד יפות, אבל בסיבוב השני מחכים לנו קצת יותר משחקי בית גם בליגה הישראלית וגם באדריאטית, ואנחנו אמורים להיראות טוב עוד יותר כי נטייל פחות, נישן יותר בבית ונשחק בנוקיה מול האוהדים האהובים עלינו".

ליאור אליהו סיכם את המשחק: "בחצי הראשון לא היה קל כי שיחקנו חלש, אבל התעוררנו במחצית השנייה והראינו קצת מהכדורסל שאנחנו יודעים. מאז המחלה שלי שהשביתה אותי בערך לשבוע זה המשחק הראשון שאני ממש משחק, הרגשתי טוב מאוד על המגרש ואני שמח שניצחנו ושיכולתי לתרום כמו שאני אוהב".

מכבי תל אביב הביסה 59:85 את ורסאץ'

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully