וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאטית: מכבי תל אביב הביסה 59:85 את ורסאץ'

מכבי תל אביב הביסה 59:85 את ורסאץ' וסיימה מסע מוצלח במיוחד בסרביה במסגרת הליגה האדריאטית. קשה להאמין שימי חמישי בשנת 2012 ייראו קלים כל כך עבור הצהובים

מכבי תל אביב הביסה הערב (חמישי) 59:85 את ורסאץ' הסרבית והשלימה רצף של תשעה ניצחונות, שסגר עבורה את שנת 2011. מכבי תל אביב גם סגרה את הסיבוב הראשון בליגה האדריאטית, כשהיא מובילה במאזן של 1:12. קבוצתו של דיוויד בלאט השלימה למעשה מסע מוצלח במיוחד בסרביה, שם היא הרסה לשתי קבוצות (רדניצ'קי וורסאץ') את חגיגות חג המולד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיימו את המסע בהצלחה. ריצ'ארד הנדריקס וקית' לנגפורד מול ורסאץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם יוגב אוחיון, גיא פניני, קית' לנגפורד, ליאור אליהו ושון ג'יימס. המשחק נפתח בקצב מהיר, אבל הסרבים הצליחו לשבור את השוויון עם קליעה מעבר לקשת ועלו ל-6:7. היתרון הזה עשה טוב לסרבים, שהצליחו להגדיל אותו ולעלות ל-8:13 בזכות כמה פעולות טובות של בוריס סאבוביץ'. מלאדן יירמיץ' קלע שלשה נוספת, 3 דקות לסוף הרבע, וקבע 10:16 לורסאץ'. מכבי הצליחה לצמק את הפער בתוך דקה, כשדייויד בלו קלע את הנקודות הראשונות שלו. אבל דווקא כשנראה היה שמכבי חזרה, ורסאץ' שוב העבירה הילוך עם ריצת 0:6 בדרך ליתרון 17:24 בסוף הרבע הראשון.

שון ג'יימס פתח את הרבע השני בשמונה נקודות רצופות, והוביל את הצהובים לשוויון 25:25. הסרבים שוב הצליחו לעלות ליתרון, הפעם של 4 נקודות, ומכבי תל אביב לא הצליחה למחוק אותו עם סדרת התקפות מוחמצות והחטאות מהעונשין. גיא פניני קלע שלשה בניסיון להתקרב לסרבים, אבל גם זה לא עזר ו-ורסאץ' סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 33:37.

שון ג'יימס צימק למינוס 2 בתחילת הרבע השלישי, אבל הסרבים המשיכו לטווח מעבר לקשת ושלשה של מאראס העלתה אותם ל-35:40. בסופו של דבר גם יוגב אוחיון פגע מהשלוש והשווה ל-40:40 אחרי קצת פחות מארבע דקות ברבע. בהמשך, ארבע נקודות רצופות של לנגפורד הרגיעו את הספסל של מכבי תל אביב, שעברה להוביל 42:49 אחרי שטל בורשטיין תרם שלשה. מהלך של שלוש נקודות של ריצ'ארד הנדריקס, העלה את מכבי תל אביב ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק, 44:54. מהרגע הזה, שחקניו של דיוויד בלאט נראו הרבה יותר חופשיים על המגרש וסיימו את הרבע השלישי ביתרון 48:58.

ליאור אליהו פתח את הרבע האחרון בשלוש נקודות רצופות וקבע יתרון שיא, 48:61 למכבי תל אביב. כמו ברבע הקודם, הדברים החלו להתחבר במכבי תל אביב ושתי שלשות רצופות של גיא פניני העלו אותם ליתרון 50:69, ובשלב הזה המשחק כבר נראה גמור.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: קית' לנגפורד 18 (7 מ-9 לשתיים), ליאור אליהו 15 (7 מ-13 מהשדה), שון ג'יימס 15 (7 ריבאונדים), גיא פניני 11 (3 מ-6 מהשלוש), ריצ'רד הנדריקס 9, תיאו פפאלוקאס 5 (6 אסיסטים), יוגב אוחיון וטל בורשטיין 4 כל אחד, דייויד בלו ודווין סמית' 2 כל אחד.

קלעו לורסאץ': סאבוביץ' ומאראס 13 כל אחד, ירמיץ' 9, פנטיץ' 6, סוטלו 5, דנגוביץ' ונסוביץ' 4 כל אחד, גאגיץ' ומינטוביץ' 2 כל אחד, אוטסביץ' 1.

כדורסל בוואלה! ספורט

דמונד מאלט נחת בארץ: "לא מחפש להיות כוכב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully