וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: במועדון החליטו ללכת על שרון דרוקר

29.12.2011 / 19:17

הנהלת הקבוצה קיימה ישיבה לאור עזיבתו של קטש והחליטה על החתמתו של המאמן בן ה-44. הצדדים ייפגשו בסופ"ש

יומיים חלפו מאז עזיבתו של עודד קטש לאחר התבוסה המביכה 81:59 על ידי מ.כ. הבקעה, והיום (חמישי) החליטו במועדון לפנות לשרון דרוקר על מנת שיחליף את קטש ויחזור לקדנציה שנייה במלחה. לוואלה! ספורט נודע כי הנהלת המועדון מקיימת כעת ישיבת דירקטוריון בה היא דנה בנושא המאמן, ושם החליטו חברי הדירקטוריון כי ברצונם לראות את שרון דרוקר מחליף את קטש. אולם עתה צריך להמתין לתשובתו של דרוקר, למאמן קיימת גם הצעה מאסטודיאנטס הספרדית.

חברי הדירקטוריון דנו במועמדים לאימון הקבוצה, כשבין השמות שהועלו היו שרון דרוקר, אריק שיבק ודן שמיר. גם שמו של צביקה שרף הועלה, אולם לגביו יש לא מעט מתנגדים בהנהלה. עתה, כשהתקבלה החלטה רשמית בישיבת הדירקטוריון על מועמדותו של דרוקר, מתכוונים קברניטי הקבוצה לעלות הילוך בנושא ויחלו במו"מ מואץ עימו במטרה להחתימו כבר בימים הקרובים. הצדדים אמורים להיפגש במהלך סוף השבוע.

הספונסר אהרון פוגל רוחש לו הערכה רבה, וכך גם גורמים אחרים בקבוצה. לפוגל חשובה מאוד ההצלחה בגזרה האירופית, ויש לזכור כי בעוד ירושלים לא הצליחה להגיע להישגים באירופה זו בשנים האחרונות , דרוקר הוא היחיד שהצליח בזירה זו כשזכה בגביע יול"ב ב- 2004. לא מעט גורמים אף חשבו כי יש להביא דווקא את אריק שיבק, ולא מעט חילוקי דעות התגלעו סביב הנושא.

הקבוצה מהבירה, שנמצאת במקום הרביעי בלבד בליגת העל ורשמה מאזן של שישה ניצחונות וארבעה הפסדים ב-10 משחקים כשהיא גם מודחת בשלב הבתים ביורוקאפ. לפיכך, החליט קטש לפנות את מקומו לאחר ההפסד המאכזב בבקעה.

דרוקר, 44, החל את קריירת האימון שלו במכבי רעננה בעונת 1999/2000 ובישראל עבר גם בהפועל גליל עליון ובהפועל ירושלים, עמה זכה בגביע יול"ב בשנת 2004. בשנת 2005/6 זכה עם אוראל גרייט הרוסית בגביע האתגר וחתם בתחילת עונת 2006/7 בפניוניוס היוונית. אחרי שבוע קנתה ריטאס וילנה את חוזהו, ואחרי שלושה חודשים פוטר ממנה.

לאחר שבועיים ללא קבוצה חתם באוסטנד, וזכה עמה בגביע ובאליפות המקומית. בעונה שעברה שימש כעוזרו של פיני גרשון במכבי תל אביב ואת העונה פתח באריס סלוניקי לפני שפוטר מתפקידו בחודש פברואר. בשלהי העונה שעברה הגיע למונטגרנארו והצליח להשאיר את הקבוצה בליגה. למרות זאת, העונה נפתחה רע עבור הקבוצה שהשיגה ניצחון בודד בששת המחזורים הראשונים בליגה, מה שבסופו של דבר הוביל לזעזוע מקצועי נרחב במועדון.

שחקני הפועל ירושלים לא הופתעו מעזיבתו של קטש

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully