וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן פארדיו: "קארול לא מקבל מספיק הזדמנויות בליברפול"

מנג'ר ניוקאסל הסביר את חוסר ההסתגלות של האקס לקבוצתו החדשה, רגע לפני המפגש בין השתיים (ו', 21:45, ספ' 1 ו-HD)

משחקי חג המולד בפרמיירליג כבר הולידו הרבה הפתעות, כשבין היתר קבוצות צמרת כמו מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, ארסנל וליברפול שמטו בהם נקודות מול קבוצות נחותות מהן מבחינת הדירוג ומבחינת האיכות. מחר (שישי) תימשך חגיגת המשחקים עם קרב צמרת מסקרן במיוחד בין ליברפול לניוקאסל באנפילד, במשחק שיפתח את המחזור ה-19 והאחרון של הסיבוב הראשון בליגה. נקודה אחת בלבד מבדילה בין ליברפול השישית לניוקאסל השביעית.

ליברפול - ניוקאסל (ו', 21:45, ספורט 1 ו-HD)

הקבוצה של קני דלגליש מאכזבת מאוד במחזורים האחרונים, כשנפרדה בתיקו מול שתיים מנמושות הליגה: וויגאן ובלקבורן. ליברפול, שלפני הרצף השלילי הזה ניצחה פעמיים ברציפות, תנסה לחזור לנצח כשתארח את ניוקאסל. עם כל החשיבות שיש לתוצאות המאכזבות, בליברפול הייתה גם סיבה לחייך במשחק האחרון מול בלקבורן. זאת בשל חזרתו למגרשים של הקפטן סטיבן ג'רארד אחרי חודשיים שבהם נעדר בשל פציעה. בקבוצה מקווים שהקשר יהיה כשיר על מנת לפתוח בהרכב, שכן הוא כבש בעבר שישה שערים מול המגפייז.

ליברפול תיאלץ להסתדר ללא לואיס סוארס, שהורחק ממשחק אחד בשל תנועה מגונה שביצע אל עבר אוהדי פולהאם, במה שהצטרף להרחקה משמונה משחקים שספג בשל הערות גזעניות שהשמיע נגד פטריס אברה. במצב הזה, תצטרך ליברפול לקבל מעט יותר תמורה מהחלוץ שלה אנדי קארול, שיפגוש את האקסית המיתולוגית, אותה עזב בינואר תמורת סכום ענק של 35 מיליון ליש"ט ועדיין לא הצליח להותיר את חותמו באנפילד.

ניוקאסל, שניצחה במחזור אמצע השבוע 0:2 את בולטון וחזרה לנצח אחרי חמישה משחקים, אמורה לפתוח עם הרכב זהה לזה שניצח באצטדיון ריבוק, כשחאתם בן ארפה עשוי לפתוח בהרכב על לאחר שעלה כמחליף במשחק האחרון וכבש. בנוסף, ניוקאסל תקבל בחזרה את דני גאתרי שהיה מושעה. אבל גם כך, אלן פארדיו ייאלץ להסתדר ללא סטיבן טיילור, סילבן מרבו ופטר לובנקרנדס פצועים וייעדרו. אגב, כדאי לאוהדי ניוקאסל לבוא בלי הרבה ציפיות, כיוון שהקבוצה שלהם הפסידה 3:0 בכל אחד משלושת ביקוריה האחרונים באנפילד.

מנג'ר ניוקאסל אלן פארדיו אמר לקראת המשחק: "אני מאמין שמחצית העונה השנייה של ליברפול תהיה טובה יותר. הם השקיעו הרבה כסף, וכשאתה מסתכל עליהם אתה רואה שהם קבוצה חזקה מאוד. המאזן הביתי שלהם אולי מאכזב והם לבטח יהיו לחוצים לנצח. אני מקווה שנוכל להרוויח מזה". פארדיו דיבר גם על היכולת המאכזבת של קארול כשאמר: "אני אוהב את אנדי והתאכזבתי לראות אותו נשאר מחוץ לנבחרת אנגליה. הוא עובר תקופת הסתגלות למועדון חדש כרגע. הוא לא ממש קיבל יציבות בליברפול עד עכשיו והוא זקוק לזה כמו כל חלוץ. הוא בחור מצוין ושחקן נהדר והוא ימצא את עצמו".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully