וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום עונה ב-NFL: אל תתקשרו אלינו. אכזבת העונה

פרוייקט סיכום העונה של וואלה! פוטבול מגיע לאמצע, עם השחקן שלא רוצים לבחור, אבל חייבים - מיהו אכזבת העונה?

אין טוב בלי רע, אמרו בעבר גדולים וחכמים. כך גם עונת ה-NFL שהסתיימה, אשר לצד שלל שחקנים פורחים ומאושרים, הביאה עימה גם לא מעט שחקנים שלא עשו את העבודה ולא עמדו בציפיות שהיו מהם בתחילת העונה. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי לא לתת להם לברוח מזה בלי עונש. גזר הדין - הופעה בקטגורית "אכזבת העונה" של הסיכום השנתי שלנו, שמגיע לאמצע הדרך. אז מי הם אותם שחקנים שיצטרכו להוכיח לנו שטעינו בעונה הבאה? כרגיל, הטוקבקים מחכים לכם.

מארק סאנצ'ז שחקן ניו יורק ג'טס. רויטרס
היית כל כך גרוע השנה, שאף אחד אפילו לא טרח לבחור בך. סאנצ'ז/רויטרס

כריס ג'ונסון (אריאל גרייזס)

לא קשה למצוא מאכזבים. פיליפ ריוורס נתן עונה חלשה בסטנדרטים שלו ונכשל בניסיון להוליך את הצ'ארג'רס לפלייאוף, למרות בית חלש. ג'ו פלאקו, מארק סאנצ'ז וסם בראדפורד הלכו שלושה צעדים אחורה, כל אחד בדרכו שלו. ויש כמובן את מייקל ויק, אם כי הוא לא אכזבה אמיתית, אלא רק שיקוף של מה שחשבנו שיקרה, פלוס עוד קצת פציעות.

המאכזב מספר אחד עבורי הוא בכלל לא קוורטרבק. מדובר בבחירת הדראפט הראשונה שלי, האיש ומיליוני הדולרים, מר כריס "אני רוצה לעשות עונה של 2,500 יארד" ג'ונסון, שדפק את קבוצת הפנטזי שלי. טנסי לא היתה אמורה להגיע רחוק העונה, אבל בסוף סיימה ב-7:9 וכמעט נכנסה לפלייאוף ולסי ג'יי שלנו אין אפילו מניה אחת במאזן הזה. מה שהכי גרוע, זו העובדה שאם הוא יהיה זמין בסיבוב שני בשנה הבאה, אני אקח אותו בלי לחשוב פעמיים ועוד אשוויץ בגניבה שלו. ככה זה מזוכיסטים.

כריס ג'ונסון שחקן טנסי טייטאנס. AP
איפה אתה ואיפה 2,500 יארד. כריס ג'ונסון/AP

ג'ו פלאקו (עידן ויניצקי)

אין מה לומר, הבחור פשוט לא מצליח להתרומם ולהפוך לכוח מפחיד בליגה. במארק סאנצ'ז אף פעם לא באמת האמנתי, אבל בפלאקו דווקא כן והיה מאוד מתסכל העונה לראות איך בולטימור מגיעה למאזן המצוין שלה למרות הקוורטרבק הצעיר ולא בזכותו. יותר מדי משחקי נפל היו העונה לפלאקו, שבעונתו הרביעית בליגה וכשהוא זוכה לקרדיט מלא ומוחלט, היה חייב להראות קצת יותר יציבות. אז נכון, הוא מסר ל-3,610 יארדים ויש הרבה קוורטרבקים אחרים שהיו חולמים להתקרב לשם, אבל לצד 20 טאצ'דאונים, גם ראינו ממנו 12 איבודים והאחוזים, אוי האחוזים. רק 57.6, מאוד לא אמין.

בין ה"הצגות" של פלאקו העונה אפשר למצוא משחקים של 10 מ-31, 10 מ-23 ו-11 מ-24. ומה הקשר בין שלושת המשחקים האלה? הרייבנס ניצחו אותם. כמו שאמרתי, למרות ולא בזכות. לקראת גיל 27, פלאקו חייב להבשיל ויכול מאוד להיות שהוא עוד יזכה בטבעת עם הרייבנס, העונה או בעתיד הקרוב. מצד שני, אם הוא לא יעבוד על כמה דברים מהותיים, יכול להיות שמתישהו בבולטימור יבינו שזה לא זה ויחפשו מחליף. בגדול, הוא פשוט לא נעים מספיק לצפייה.

ג'ו פלאקו שחקן בולטימור רייבנס. Wade Payne, AP
לא לכאן ולא לשם. פלאקו/AP, Wade Payne

סאם בראדפורד (יובל קליין)

מסכנים אוהדי סנט לואיס. בשנה שעברה הם הרגישו כאילו התקופה הרעה של הקבוצה בשנים האחרונות, קיבלה תפנית חיובית לקראת סיום העונה. הבחירה בסאם בראדפורד במקום הראשון בדראפט התגלה כמצוינת, הוא נבחר לרוקי השנה והעובדה שהם משחקים בבית די חלש, הביאה להם תקוות לפלייאוף העונה. אלא שאת הפלייאוף היחיד חוו תושבי העיר עם קבוצת הבייסבול, הקרדינלס (ועוד איזה פלייאוף), בעוד שהראמס נשארו עם התקוות בבית.

בראדפורד עבר עונה מאכזבת, בה הוא נפצע מספר פעמים וסבל מקבוצה לא מספיק מאומנת. רבים מאיתנו יטענו, שהצבתו של ג'וש מקדניאלס בעמדת מתאם ההתקפה לא ממש עזרה, אבל הקבוצה כולה לא נראתה טוב, אולי חוץ מסטיבן ג'קסון שעוד ניסה להציל את המצב.

העונה הנוכחית של בראדפורד מזכירה את השנים הראשונות של מת'יו סטאפורד. כישרון יש והמון, אבל הביטחון יורד בכל פעם שקו ההתקפה קורס. יהיה מעניין לעקוב אחרי הקוורטרבק מאוקלהומה ולבחון את התוצאות שלו בהשוואה לשני זוכי רוקי השנה בעבר, וינס יאנג ומאט ריאן.

פוטבול בוואלה! ספורט

סאם בראדפורד שחקן סנט לואיס ראמס עם סאם אקו שחקן אריזונה קרדינלס. Tom Gannam, AP
רק שלא תגמור כמו וינס יאנג, או מוטי בננה בציריך. סאם בראדפורד טועם את הדשא/AP, Tom Gannam

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully