וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "הליגה הספרדית היא הליגה הטובה בעולם"

החלוץ הפורטוגלי של ריאל מדריד מסביר את ההבדלים: "בספרד נשענים יותר על יכולות אישיות וטכניות. אשאר בריאל גם בעתיד"

יש כמה שאלות שלנצח נשמע את עולם הכדורגל מתחבט בהן. אחת מהן היא לגבי הליגה הטובה בעולם. כריסטיאנו רונאלדו, למשל, משוכנע שהליגה הספרדית היא הטובה ביותר בעולם ויש לה יתרון על פני הפרמיירליג מבחינת היכולות האישיות והטכניות של השחקנים.

הפורטוגלי של ריאל מדריד אמר את הדברים במסגרת כנס בינלאומי בדובאי, כשהוא עורך השוואה לתקופה שבה שיחק במנצ'סטר יונייטד. "אני עוקב אחרי הליגה הפורטוגלית, אבל אני מעדיף את הכדורגל האנגלי, שם למדתי את החוקים הבסיסיים של הכדורגל, ובמיוחד את המשמעת. למרות זאת, הכדורגל הספרדי הוא יוצא דופן. הוא נשען יותר על יכולות אישיות וטכניות".

רונאלדו המשיך ונתן את משנתו בעניין: "אני מאמין שהליגה הספרדית היא הטובה ביותר בעולם, למרות ששיחקתי במשך שש שנים באנגליה. שתי הליגות הללו שונות לגמרי ברמות הטכניות שלהן".

החלוץ גם הבהיר כי כל השמועות לגבי עזיבה שלו את ריאל בסיום העונה אינן נכונות: "שחקנים יכולים להתאים את עצמם לכל ליגה. אני יכול לשחק בכל מדינה, אבל אני שמח היום בריאל ואני אשאר בה גם בעתיד. למען האמת, לא חשבתי עוד על הצעד הבא. אני פשוט נהנה מהרגע וממשיך ליהנות מכדורגל שלי בריאל מדריד. כרגע בספרד יש לי את ההנאה הכי גדולה".

מריו גצה מסכים: "מעדיף את ספרד על פני אנגליה"

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully