וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש באשדוד: פטי יועמד לדין בעקבות היריקה על דבאלישווילי

29.12.2011 / 8:55

השופט לא ציין את התקרית בדו"ח, אבל ישנם תקדימים של העמדה לדין עפ"י צילומי טלוויזיה. תמיר כחלון ממשיך להתקרב

אנשי ושחקני מ.ס.אשדוד סיימו ברגשות מעורבים את משחק התיקו 1:1 נגד מכבי חיפה אמש (רביעי) בקרית אליעזר. מצד אחד הקבוצה הצליחה לצבור נקודה יקרה במשחק חוץ לא פשוט, אך מצד שני התחושה היא שאפשר היה לנצל את חולשתה של חיפה ולחזור עם מלוא שלוש הנקודות מקרית אליעזר. בכל מקרה בסיכומו של דבר, רשמה אשדוד משחק 12 ברציפות ללא הפסד ושמרה על המקום השני בטבלה.

מי שעמד במוקד העניינים בסיום המשחק היה הבלם הקונגולזי יאיא פטי, שהיה מעורב במהומה שהתחוללה על כר הדשא אחרי שריקת הסיום ונקלט במצלמות הטלוויזיה כשהוא יורק על חלוץ מכבי חיפה ולדימיר דבאלישווילי. פטי טען בסיום כי החלוץ הגאורגי הוא זה שירק עליו ואמר לו: "כושי טיפש, תחזור לג'ונגל". פטי הוסיף: "לא עשיתי לו שום דבר, ואני לא יודע למה הוא עשה את זה".

האירוע עצמו לא צוין בדו"ח השיפוט של השופט איתן שמואלביץ', אולם באשדוד חוששים שבעקבות צילומי הטלוויזיה שמראים בבירור כי פטי ירק על דבאלישווילי, הוא יוזמן לבית הדין של ההתאחדות ועשוי לספוג עונש הרחקה על פי תקדימי העבר, בהם הסתמך תובע ההתאחדות על אירועים שלא צוינו על ידי שופט המשחק, אך נקלטו בצילומי הטלוויזיה.

פטי עשוי גם לעמוד לועדת משמעת פנימית בתוך המועדון וזאת לאחר שהמאמן יוסי מזרחי נשאל על התקרית בסיום המשחק ואמר: "לא ראיתי את מה שהיה. כשאראה אגיב. אם זה נכון, אני אעניש את פטי, אבל אני צריך לראות את זה קודם".

מזרחי העניק היום לשחקניו יום חופשי והחל ממחר תחל הקבוצה בהכנות לקראת קרב הצמרת נגד עירוני קרית שמונה במשחק המרכזי של המחזור הקרוב, ביום שני באצטדיון הי"א. פער הנקודות בין הקבוצות עומד כעת על שש נקודות ובאשדוד מייחסים למשחק חשיבות עצומה ומקווים לנצח ולצמצם את הפער מהמקום הראשון בטבלה.

הקשר תמיר כחלון שסיים את דרכו בקבוצת קרקוביה קרקוב הפולנית, סיכם את תנאיו עד לסיום העונה. כעת נותר לראשי אשדוד לסגור את השאלתו של כחלון, שכרטיסו שייך למכבי תל אביב.

צפו במ.ס אשדוד ומכבי חיפה נפרדות ב-1:1
יא יא פטי: "דבאלישווילי אמר: 'כושי, תחזור לג'ונגל"
מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully