וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "ולדימיר דבאלישווילי חבר של סיידו יאיא"

29.12.2011 / 9:37

שחקנים הגיבו לטענות פטי: "זו אמירה שעשויה לפגוע בשחקנים שלנו". הגאורגי על השתקת הקהל: "סימנתי לאוהד ספציפי"

שוב לא רגוע במכבי חיפה. לאחר התיקו מול מ.ס. אשדוד, שחקנים ביקרו אתמול (רביעי) את החלוץ ולדימיר דבאלישווילי על התנהגותו במשחקים האחרונים וטענו כי אם הטענות של הבלם יא יא פטי אכן נכונות, לפיהן הגאורגי אמר לו "כושי, תחזור לג'ונגל", הדבר עלול לפגוע בשחקנים אחרים בקבוצה. שחקן בקבוצה הסביר אמש: "החבר הכי טוב של דבאלישווילי זה סיידו יאיא, אתם מבינים מה המשמעות לומר מילים כאלה, אם אכן נאמרו, על שחקן כהה עור, נכון? אני מעריך ומקווה שיא יא פטי שיקר, כי זה יכול לפגוע בשחקנים אחרים כאן".

כזכור, העימות של דבאלישווילי עם האוהדים ועם בלם אשדוד מצטרף לעימות עם הקהל במשחק אימון באולגה ועם פריקת תסכול לאחר שער שכבש לאחרונה מול הפועל עכו. "שמענו אותו בכמה ביטויים דומים בעבר. לפעמים הוא כועס תוך כדי אימון ומעיר הערות. פעם אחת הוא נכנס לחדר ודיבר נגד אלישע, אבל כולם יודעים שהוא תוך דקה מתקרר", הסביר שחקן בקבוצה. "לגבי אתמול, תוך כדי התנועה לקהל הוא אמר שכיוון את התנועה לאוהד ספציפי, ולא ליציע כולו".

למרות ההתנהגות, בקבוצה ישנה ביקורת מסויימת גם כלפי חלק מהאוהדים. "הגיע הזמן שהקהל יפרגן במקום ללכת נגד הקבוצה. מה שקרה בסוף זו תוצאה של התגרות מאוד מכוונת. אתמול דבאלישווילי פרק עצבים בגלל הקהל. באנו לכבד את כבוד הנופלים במשחק באולגה ואנשים מקללים, מה ציפיתם, שהוא יישב בשקט?", אמר שחקן אחר. "אני מגנה בתוקף מילים גזעניות, אם הוא אכן אמר אותם אתמול, אבל מה שהקהל עושה לו זה בושה וחרפה ועדיין כלום לעומת מה שאלישע, שהביא שתיים וחצי אליפויות, עובר". דבאלישווילי אמור לקבל זימון לשיחה עם אלישע לוי. למרות שהשערים שכבש לאחרונה, במועדון מבינים שמקומו של החלוץ בקבוצה אחרת. סוכנו של מוחמד גדיר הבהיר להפועל באר שבע שהתעניינה בו שוב: "הוא ישחק בסכנין. ואם לא, אז באירופה". למרות זאת, בהפועל עכו ממשיכים להפעיל לחץ על השחקן כדי שיעבור.

"איזה עונה מוזרה עוברת עלינו. אנחנו תוקפים ומקבלים גולים משום מקום", נאמר על התיקו מול אשדוד. "אחת הבעיות שלנו היא שאנחנו לא מספיק אגרסיביים. אם דבאלישווילי מציל אותנו בעונה שבו כולם נגדו, זה אומר משהו". במועדון עדיין לא מרוצים מהיכולת שמציגים מספר שחקנים בקבוצה. הבלם יוריצה בוליאט עדיין מועמד לעזוב בינואר. איציק כהן הפגין יכולת טובה במשחק וחלק משחקני הקבוצה סבורים שהגיע הזמן לספסל את הקרואטי ולפתוח עם שני בלמים ישראלים, כולל סארי פלאח. על טאלב טואטחה נאמר: "רואים שמשהו מציק לו. יכול להיות שהביקורות נגדו גרמו לו לחוסר ביטחון. צריך לעזוב אותו בשקט, רק ככה הוא ייצא מזה". טואטחה, אגב, ימשיך לקבל את חולצת ההרכב. יניב קטן (מתיחה במפשעה) ואייל גולסה (ספג מכה בראשו) הוחלפו בגלל פציעות ובמועדון מקווים שיהיו כשירים למשחק מול ראשון לציון. גם ויאם עמאשה סובל ממתיחה. הקבוצה תחזור להתאמן היום בצהריים.

עוזר המאמן גיאורגי דרסיליה יעמוד לדין בהתאחדות בגין עבירה של התנהגות בלתי הולמת אחרי שאתמול התעמת עם האוהדים בסיום המשחק אתמול.

עדכון ראשון: 29.12, 08:37

צפו ב-1:1 בין מכבי חיפה למ.ס. אשדוד

”דבאלישווילי אמר לי: ’כושי, תחזור לג’ונגל”

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully