וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "היה חשוב לא להיגרר לרצף הפסדים"

דודו עזריה

28.12.2011 / 21:13

מאמן באר שבע היה מרוצה מהניצחון על עכו: "מאמין שחזרנו לעצמנו". אלי כהן כעס על יובל שבתאי: "הרחקה מטופשת"

שביעות רצון גדולה הערב (רביעי) בהפועל באר שבע, בעקבות הניצחון החשוב בווסרמיל 1:2 על הפועל עכו שהעלה את הקבוצה מעל הקו האדום. המארחים עשו זאת בזכות שער ניצחון מאוחר של יוסי שבחון, וניצלו את המעידות של יתר קבוצות התחתית.

"היינו היום יותר מרוכזים לעומת המשחק מול סכנין ובסופו של דבר אני חושב שחזרנו לעצמנו", סיכם גיא לוי. "היה חשוב לא להיגרר לרצף חדש של הפסדים. מעבר לזה? המשחק הזה כבר נגמר וצריכים להסתכל מיד קדימה. הגענו רק לחצי הדרך, אם מחשבים גם את הפלייאוף. ראינו כבר שבליגה הזו כל קבוצה יכולה לנצח או להפסיד בכל משחק. המשחק נגד סכנין השאיר בנו כאב שצריך להזכיר לנו את זה".

על שבחון אמר המאמן: "הוא לא שיחק הרבה בתקופה האחרונה בגלל פציעה. לכל אחד יש עליות וירידות וגם ליוסי יש. אני שמח שהוא עשה את המהלך שניצח את המשחק. אני מקווה שהוא רק ילך וישתפר. שקט זה משהו ששחקנים צריכים להביא מהבית. זה ברור ומובן שיש לחצים בכדורגל, אבל כשעולים למגרש צריכים לדעת להשאיר אותם בחוץ. אני מודע לזה שקל יותר להגיד מאשר לעשות לעשות את זה, אבל זה משהו שצריכים ללמוד".

מאמן הפועל עכו, אלי כהן, כעס על הרחקתו של יובל שבתאי ואמר: "המחצית הראשונה היתה המשך של שני המשחקים הקודמים. יש איזו פאניקה לא מוסברת בקבוצה. אני חושב שבמחצית השניה, עד להרחקה המטופשת של שבתאי, שיחקנו מעולה. אני מאוד כועס עליו. לאחר מכן כבר נסוגנו לאחור. בסך הכל לא היינו מספיק טובים, משחק ההגנה שלנו היה חלש מאוד, אבל צריך גם להגיד שמאז תחילת העונה אנחנו סובלים מהיעדרויות תכופות של שחקני הגנה וקישור אחורי".

כהן התייחס לסדרת המשחקים הלא טובה שהקבוצה שלו עוברת: "זו תקופה לא טובה שצריכים לעבור. לכל קבוצה יש עליות וירידות, אבל אני חושב שאצלנו הירידה תלולה מידי. אחרי המשחק הזה אני חושב שאנחנו צריכים לפחות שניים-שלושה שחקנים, בהגנה ובקישור. אבל כולם מדברים על ינואר ושוכחים שהשוק לא רווי בשחקנים" .

יוסי שבחון העניק לבאר שבע 1:2 על הפועל עכו

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully