וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את הפועל עכו

מערכת וואלה! ספורט

28.12.2011 / 20:53

גבאי (27) ושבחון (79) סידרו לגיא לוי ניצחון חשוב ועלייה מעל הקו האדום. פלצ'וק איזן זמנית (50). יובל שבתאי הורחק

מזל טוב להפועל באר שבע. הקבוצה של גיא לוי עלתה מעל הקו האדום בזכות ניצחון ביתי 1:2 על הפועל עכו ובבירת הנגב בהחלט יכולים לנשום לרווחה. מנגד, האורחים ניצחו רק משחק אחד מששת האחרונים שלהם והם בהחלט נמצאים בתקופה רעה, כאשר גם המקום בשמינייה הראשונה המובילה לפלייאוף העליון מתחיל להתערער.

באר שבע שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה ונהנתה מיכולת טובה של דובב גבאי הפעלתן, שכבש את הראשון (27). עם פתיחת המחצית השנייה נכנס סינטאיהו סלליך ומיד סידר את השוויון (50) לניקולאס פלצ'וק, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת ליוסי שבחון ש-11 דקות לסיום ירה מהאוויר שער ניצחון חשוב שהגיע דקות ספורות לאחר הרחקתו של יובל שבתאי האורח.

גבאי, שפתח כחלוץ בודד, הגיע להזדמנות נפלאה בדקה השישית, אבל גורש יצא מצוין ומנע שער. בדקה ה-27, גבאי כבר מצא את הרשת. כדור קרן לאדומים יצר ערבוביה ברחבה ומתוכה נגח גבאי מקרוב לרשת וקבע 0:1 לבאר שבע. המארחים המשיכו לשלוט. בדקה ה-41 שבחון השאיר לאילוז שהגיבה מוצין, אבל גבאי פספס את הכדור. רגע לפני ההפסקה גבאי פרץ ממרכז המגרש, עבר את פידליס ומול גורש בעט החוצה.

המחצית השנייה נפתחה עם שוויון מהיר. בדקה ה-50 פרץ המחליף סלליך והעביר כדור רוחב אותו המשיך שגיב כהן לפלצ'וק שדחק פנימה וקבע 1:1. דקה לאחר השער סוארס חטף כדור ושלח לגבאי שסחט הדיפה לגורש. מיד לאחר מכן שוב גבאי במרכז העניינים והפעם בעט החוצה מזווית קשה לאחר מסירה של נאסר. גם עכו סיכנה ובדקה ה-71 שבתאי בעט פעמיים ומצא את לויטה מוכן. שלוש דקות לאחר מכן אותו שבתאי הורחק בצהוב שני. באר שבע ניצלה עד תום את היתרון המספרי וחזרה להוביל בדקה ה-82. נאסר בישל משמאל ושבחון כבש מהאוויר. 1:2 לבאר שבע. ארבע דקות לאחר השער היה נאסר קרוב פעמיים לכיבוש. בעיטה ראשונה שלו מ-25 מטרים נהדפה על ידי גורש לקרן. כדור הקרן הגיע שוב לראשו של נאסר שנגח לעמוד. עד לסיום הספיק גם אקסברד לרשום החמצה ענקית, אבל לא מנע ניצחון מבאר שבע.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אביתר אילוז, אבי יחיאל, איבן גארידו, אופיר דוידזאדה, ריאן אדלי (מוטי מלכה, 71), איציק וקנין, וויליאם סוארס, סיראז' נאסר (לוטם זינו, 90), יוסי שבחון, דובב גבאי (עידו אקסברד, 73).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, דימקאו פידליס, ניסו קפילוטו, אלכסנדר דוידוב, עבד מורג'אן, גיא דיין (סינטאיהו סלליך, 46), רפי עמוס (משה מישאלוב, 60), ניקולאס פלצ'וק, יובל שבתאי (הורחק, 74), סטפן שצ'פוביץ' (רוביל סרסור, 70).

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully