וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון דאוול: "אני מרגיש רע בשביל עודד"

28.12.2011 / 16:46

שחקן מ.כ הבקעה, שהצטיין במשחקו האחרון של מאמנו בירושלים, התייחס לעזיבתו: "הוא שורד וימצא עבודה אחרת"

מ.כ הבקעה, המנצחת הגדולה של המחזור ה-11 בליגת העל, ביקרה היום (רביעי) ב"בית נועם" שבקרית אונו. חניכי בית נועם הינם בוגרים צעירים בעלי לקות שכלית ונכות פיזית, המגיעים מכל רחבי הארץ, וזקוקים לסיוע אנשי צוות מיומנים ולאמצעים טכנולוגיים מיוחדים. לאחר שיחה קצרה עם מנהל המרכז, אשר הסביר להם את מטרות המקום וייחודו, יצאו אנשי הבקעה לפגוש את החניכים, שהתרגשו מאוד למראה השחקנים, והצטלמו עמם למזכרת. בתום הביקור אכלו אנשי הקבוצה במקום ארוחת צהריים.

"בשבילי הכי חשוב שהעלנו חיוך על הפנים של החניכים", אמר כוכב הניצחון על ירושלים, דיון דאוול. "לא כל יום אתה זוכה לראות פרוייקט כזה, ומבחינתנו הביקור כאן הוא הזדמנות להחזיר לקהילה. זו חוויה מדהימה בשבילנו לראות איך הם מתפקדים. התרגשתי, אפילו יותר מהניצחון על ירושלים. ברור שאני מרגיש רע בשביל עודד (קטש), אבל הוא שורד, וימצא עבודה אחרת, אם לא השנה אז בעונה הבאה. הוא יודע את המשחק, מאמן מצוין ואני מאחל לו רק הצלחה".

ניר כהן שרשם את משחקו הטוב ביותר העונה מול ירושלים הוסיף: "אני לא חושב על זה בקטע של הדחה, אני רק שמח ששיחקנו טוב ושאנחנו מתחילים להתגבש כקבוצה. זה משחק שהיינו חייבים לנצח, בטח אחרי 3 הפסדים".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully