וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברוסיה: מכבי חיפה מעוניינת בקשר אוקראיני בן 19

28.12.2011 / 17:06

מדובר בארתור נובוטריאסוב, מליגת המשנה באוקראינה. מרלון דה חסוס: "אני רוצה להיות השחקן הכי טוב בליגה הישראלית"

התקשורת הרוסית מדווחת הבוקר (רביעי) כי מכבי חיפה מביעה עניין בקשר קבוצת קרימטפליטסיה מהליגה השניה באוקראינה, ארתור נובוטריאסוב. מדובר בקשר צעיר, בן 19 (1.81 מ'), שפתח העונה 20 פעמים בשורות קבוצתו. "קבוצות מהליגה הראשונה באוקראינה רוצות את השחקנים שלנו. זה נכון במיוחד עבור נובוטריאסוב, אותו רוצה גם הקבוצה הישראלית הגדולה מכבי חיפה", אמר נשיא קרימטפליטסיה, אלכסנדרה ואסיליאב.

חלוץ מכבי חיפה מרלון דה חסוס, שמועמד לעזוב בינואר, צוטט בתקשורת באקוודור כמי שאומר: "אני רוצה להיות השחקן הכי טוב בליגה הישראלית, יש לי את האמון של המאמן שלי אלישע לוי ואני יודע שאני יכול לחזור לכותרות. זאת הדרך הטובה ביותר מבחינתי". הדבר הפתיע את שחקני מכבי חיפה, שבטוחים כי השחקן יעזוב את הקבוצה בקרוב. דה חסוס לא ייכלל היום (רביעי) בסגל הקבוצה למשחק מול מ.ס אשדוד ולא נראה שישחק גם בשבת, במשחק בראשון לציון. כזכור, רק לאחרונה ביקש החלוץ הבהרות לגבי מעמדו בקבוצה.

לקראת המשחק הערב מול מ.ס אשדוד, אלישע לוי ערך אתמול אסיפה לשחקני ההגנה בלבד, בה שם דגש על הנעת הכדור בחלק האחורי. "שחקו קרובים יותר אחד לשני", אמר המאמן באסיפה. כזכור, אמש ביקש המאמן מהשחקנים לשים דגש על דוד רביבו, על הבעיטות שלו מרחוק ועל הבעיטות החופשיות שלו. ככל הנראה, שחקני חיפה ימנעו מהכשלות בשליש הקרוב לשער. "כולם יודעים מה המשמעות של המשחק הערב. עוד הפסד בית – והמערכת תקרוס. אנחנו מספיק חזקים כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

החלוץ אלון תורג'מן שמח מאוד אתמול לאחר שהתברר כי נכלל בהרכב הפותח. לחבריו בקבוצה הוא אמר: "אקח את ההזדמנות הזאת בשתי ידיים". גוסטבו בוקולי יסארי פלאח יפתחו הערב על הספסל, כשאיציק כהן יקבל את המפתחות בחלק האחורי וישחק לצד יוריצה בוליאט. "כל משחק הוא מבחן עבור בוליאט", אמרו בקבוצה. "הוא שחקן טוב שמסוגל להפגין יכולת טובה בהרבה. עד ינואר נקבל החלטה לגביו". הקשר איו סאקה ממשיך להיבחן בקבוצה. אלישע לוי בודק אפשרות להנחית בימים הקרובים שחקן נוסף למבחנים, בעמדה קדמית יותר.

עדכון ראשון: 12:11

הערב: מכבי חיפה מארחת את מ.ס אשדוד (20:00, ספורט 2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully