וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד: אלון תורג'מן יפתח מול מ.ס. אשדוד

החלוץ יקבל קרדיט על חשבון בוקולי, אלישע לוי קיים אסיפה עם שחקני ההגנה. מזרחי יפתח עם אותו הרכב (ד', 20:00, ספ' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

*הירוקים ניצחו שבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים בהם אירחו את אשדוד.

*מ.ס אשדוד לא ניצחה בקרית אליעזר מעולם.

*אבל אז הפכנו את הארכיון וגילינו: עירוני אשדוד עשתה את זה. התאריך ההיסטורי: 1.10.1994. התוצאה: 3:2 אדיר. הכובשים: יואל סוויסה, עמיר תורג'מן וויטלי מינטנקו לאשדוד, חרזי ורוני לוי לחיפה. זוכרים?

מפתחות והכנות:

מכבי חיפה

כבר על פי האימון אתמול ניתן היה להבין שאלישע לוי מתכוון לבצע שני שינויים בהרכב – סארי פלאח יפנה את מקומו לאיציק כהן, וזה הזעזוע היחיד שלוי מתכנן בהגנה שלו. יוריצה בוליאט שנמצא תחת סימן שאלה גדול ימשיך לקבל קרדיט. במועדון רוצים לראות האם ניתן להפיק מהשחקן יותר, לפני שיקבלו החלטה סופית לגביו. הסערה שחולל אתמול טאלב טואטחה בעקבות דבריו לשחקנים לפני האימון, לא תשנה את התכנון לגביו.

המגן השמאלי ימשיך לקבל קרדיט ובחיפה מקווים שיחתום עוד השבוע על החוזה. כזכור, אתמול מסרו בחיפה בשמו של המגן: "אני שחקן מכבי חיפה, גדלתי במועדון וכל כולי נתון למען הצלחת הקבוצה". השינוי השני שיבצע לוי בהרכב יהיה הכנסתו ל-11 של אלון תורג'מן, שעלה כמחליף מול הפועל פתח תקוה ואפילו כבש, במקום גוסטבו בוקולי. כלומר, חיפה תפתח עם שני חלוצים.

חן עזריאל ואייל משומר שוב לא יהיו בסגל. מוחמד גדיר לא ייכלל בסגל. כפי שפורסם אתמול, בסכנין מצפים שהשחקן יעבור בחינם ואם בחיפה ידרשו דמי השאלה, העסקה תתפוצץ והוא עשוי לעבור להפועל עכו. מרלון דה חסוס, שעשוי להיעדר גם מהמשחק בראשון, יצפה במשחק מהיציע. גם המגן חיים מגרלישווילי שוב לא צפוי להיכלל בסגל. כצפוי, חיפה תפתח את יציע ג' לאחר שהודיעה שסגרה אותו למשחק אחד בלבד, מול מכבי נתניה. בעקבות ההפסד להפועל פתח תקוה בשבת ומצבה של מכבי חיפה, לקח אלישע לוי את שחקני ההגנה לשיחה ואמר להם: "אתם אלה שצריכים לעצור את הסחף. תיקחו אחראיות". המאמן הזהיר אותם מדוד רביבו.

מ.ס. אשדוד:

מאז הניצחון 1:2 על מכבי תל אביב, עסקו באשדוד בעיקר בהורדת השחקנים לקרקע כדי שיגיעו מפוקסים ומרוכזים למשחק בקרית אליעזר. בקבוצה רוצים להמשיך במומנטום הנפלא, אחרי שישה נצחונות בשבעת המשחקים האחרונים, ובסך הכל הם עם 11 משחקים ללא הפסד. המאמן יוסי מזרחי לא הירבה במילים ואמר לשחקניו: "המשחק נגד מכבי תל אביב כבר מאחורינו וכולם מודעים לחשיבות המשחק נגד מכבי חיפה". מזרחי לא יבצע שינויים בהרכב וה-11 שפתחו במחזורים האחרונים יקבלו קרדיט גם הפעם.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: טאלב טואטחה

בסביבתו של המגן טענו השבוע שהביקורת עליו מצד שחקנים בקבוצה הייתה מוגזמת וחסרת אחריות. חלק מהשחקנים העריכו שדבריו של טואטחה כוונו בעצם אליהם, כדי להבהיר כמה קשה להתמודד עם לחץ של קהל ושחקנים בתוך הקבוצה שלך בו זמנית.

טואטחה יעמוד מחר למבחן גדול, משום שהוא יודע כמה החיים בכדורגל הפכפכים – רגע אחד אתה פותח פה בחדר ההלבשה שלך, ורגע אחרי אתה שותף בכיר לניצחון על אשדוד ומגיע למשרדים של שחר כדי להפוך את הסיכום עם המועדון הכי גדול בארץ לחתימה רשמית. לטובת מכבי חיפה, עדיף שהאופציה השניה תתממש.

מ.ס. אשדוד: רוג'רס קולה

החלוץ הזמבי הצעיר הוא המוציא לפועל העיקרי של מ.ס. אשדוד השנה, כשגם מול מכבי תל אביב הוא נתן את התפוקה שלו עם שער. קולה, שכבש חמישה שערים מתחילת העונה, יפגוש את ההגנה המבולבלת וחסרת הביטחון של מכבי חיפה, שספגה ארבע שלישיות בחמשת המשחקים האחרונים. כדי שאשדוד תעבור גם את מבחן קרית אליעזר בהצלחה, היא חייבת את קולה במיטבו.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב; עלי עוסמאן, יוריצה בוליאט, איציק כהן, טאלב טואטחה; סיידו יאיא, אייל גולסה, יניב קטן, עידן ורד; ויאם עמאשה, אלון תורג'מן.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, בן בוטבול, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully