וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "ננסה להציג יכולת טובה מול מי שנוגרל"

28.12.2011 / 10:39

הסנטר של מכבי ת"א מתכונן להגרלת הטופ 16, ומרוצה מהתקדמות הקבוצה: "אנחנו לומדים יותר ויותר אחד את השני"

לאחר שהשיגו ניצחון קליל נוסף, 70:91 מול רדניצ'קי בליגה האדריאטית, יתפנו במכבי תל אביב לחזות בהגרלת הטופ 16 שתתקיים בברצלונה ותזמן עבורה את שלוש היריבות הבאות ביורוליג. אלי דריקס ושמעון מזרחי ייצגו היום (רביעי) את הקבוצה בהגרלה.

שון ג'יימס התייחס להגרלה, ואמר לוואלה! ספורט: "באופן אישי זו השנה הראשונה שלי ביורוליג, אבל בכל אופן פחות חשוב ומשמעותי את מי נקבל. ננסה לעשות את הכי טוב שלנו. אנחנו קבוצה טובה ורואים את זה בכל משחק שעובר, יש לי ביטחון בקבוצה, ואין לנו שליטה על תוצאות ההגרלה. מול כל מי שנוגרל, ננסה להציג יכולת מקסימלית".

על הניצחונות האחרונים אותם השיגו הצהובים, הוסיף ג'יימס: "אנחנו צריכים להשיג את הניצחונות וזה מה שאנחנו עושים. ככל שאנחנו משחקים אחד עם השני, כך אנו לומדים ומכירים אחד את השני וזה תורם, בתקווה שבסופו של התהליך נהיה קבוצה שקשה לגבור עליה". על המשחקים בליגה האדריאטית, אמר האמריקאי: "אנחנו שמחים לשחק ומתרגשים לפני כל משחק. אנחנו משקיעים הרבה במשחקים האלו ולא משנה אם אלו משחקי בית או חוץ".

ג'יימס החמיא גם לקית' לנגפורד, שהספיק לספוג ביקורות מאז שנחת בארץ. "צריך להבין שזו השנה הראשונה שלו במכבי והוא היה צריך למצוא את המקום שלו ולקבל ביטחון", הסביר. "ככל שהוא מתקדם בכך, הוא ישתפר אף יותר. זה עניין של אימון ועבודה קשה, זה הכל".

עוד בנושא:

מה מחכה לצהובים בהגרלת הטופ 16?

דיוויד בלאט: "השחקנים משחקים כדורסל משובח כרגע"

ליגה אדריאטית: מכבי ת"א הביסה את רדניצ'קי 70:91

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully