וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אם זה היה פוטבול, קול היה מקבל את הכדור"

הצלע בטריו של מיאמי התלהב מנוריס קול, הרוקי שבלט בניצחון על בוסטון. בריאנט על הניצחון הראשון: "זו קבוצת צווארון כחול"

נדמה שמיאמי הגיעה מוכנה לעונת 2011/12 ב-NBA. אחרי הניצחון הגדול על דאלאס, ההיט התגברו על בוסטון וניצחו 107:115. לברון ג'יימס סיים עם 26 נקודות, דווין וויד השיג 24 וכריס בוש השלים את הטריו עם 18, אך מי שגנב את תשומת הלב הוא הרוקי נוריס קול, שקלע 14 נקודות ברבע האחרון ו-20 בסך הכל.

"אתה גדל וחי בשביל רגעים כאלה", התלהב קול בסיום. "אל תתלהבו", הבהיר כשנשאל האם הטריו מתרחב לרביעייה, והוסיף: "אני עדיין לומד. זה היה משחק גדול עבורי, אבל הבחורים האלה הוכיחו שוב ושוב במשך שנים שהם שחקנים מובילים בליגה הזו, ואני עדיין לומד, אני עדיין משתפר".

אלא שחבריו דאגו לפרגן לו כמו שצריך. לברון ג'יימס החמיא: "אם זה היה משחק פוטבול, הוא היה מקבל את כדור המשחק". דווין וויד הוסיף: "הילד הזה הוא אחד מהילהומים שלנו, אחד מהילדים הבוגרים, וידענו שיש לנו אבן טובה. הדבר הגדול ביותר הוא היכולת לקחת את הזריקות האלה ולא לחשוש מהרגע, הוא מסוג השחקנים שחושבים מה שהם צריכים לעשות. אנחנו רואים בחורים שלא חוששים לעשות את העבודה מהיום הראשון, שנמצאים כחלק מההצגה ומסוגלים להגיד לבחורים כמוני וללברון לזוז מהדרך, וצריך לכבד את זה".

בצד המפסיד, בוסטון נהנתה בעיקר מערב טוב של ריי אלון, שקלע 28 נקודות, ורייג'ון רונדו תרם לסטליקס 22 ו-12 אסיסטים. אלן אמר בסיום: "כל קבוצה שאתה מאבד מולה את הכדור כל כך הרבה, תקלע מולך. אנחנו צריכים להתמקם בשני צידי המגרש. אם אתה קולע או לא, הם תופסים אותך בגרון".

בריאנט: "זו קבוצת צווארון כחול"

בזמן שבמיאמי חגגו ניצחון שני העונה, בלייקרס חוו את הראשון שלהם עם 71:96 על יוטה, כשהם מסיימים רצף של שלושה משחקים בשלושה ימים. קובי בריאנט סיים עם 26 נקודות ופאו גאסול קלע 22 עם תשעה ריבאונדים. "אנחנו קבוצה פעילה מאוד", אמר קובי בריאנט בסיום. "זו קבוצת צווארון כחול. אנחנו אוסף של חלקים, ראיתם את זה. אנחנו הולכים להילחם ולשרוט בציפורניים עבור כל דבר, וככה זה צריך להיות".

מאמן הלייקרס מייק בראון הסביר את המפתח לניצחון: "להחזיק קבוצה ב-32 אחוז וב-71 נקודות במשחק NBA", והוסיף: "לא איכפת לי מול מי משחקים. אתה עושה את הדברים נכון בסוף הפרקט. הפוקוס, האנרגיה, המאמץ. התקשורת הזו והאמון שאנחנו מביאים מבחינה הגנתית זה משהו שמרגש לראות".

מיאמי גברה על בוסטון, ניצחון בכורה ללייקרס על יוטה

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully