וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המאפיה מנסה להשתלט על נאפולי?

במשטרה חושדים שמקרי השוד של קבאני, לאבצי והאמשיק קשורים לנסיונותיה של ראשי המאפיה לקבל אחוזים מהקבוצה

האם קיימים נסיונות השתלטות של אנשי המאפיה באיטליה על נאפולי? המשטרה חוקרת את מעשי השוד והגניבות שבהם היו מעורבים לאחרונה שחקני הקבוצה כחשד לכך שנציגי הקאמורה, משפחת המאפיה הנאפוליטנית, מנסים ללחוץ את ראשי הקבוצה כדי לזכות בחלק מרווחי המועדון.

המקרים שבגינם נפתח החשד קשורים לכך שרכבה של אשתו של החלוץ מארק האמשיק נגנב, חברתו של אזקיאל לאבצי נשדדה באיומי אקדח וגם אדינסון קבאני חווה אירוע לא נעים כאשר ביתו נפרץ, כשכל המקרים הללו אירעו תוך שלושה חודשים בלבד.

"מרווח הזמן הקצר בין המקרים גורם לנו לבחון את האירועים בעניין מיוחד", סיפר מפקד המשטרה בנאפולי, לואיג'י מרולה. גם העיתונאי ביאג'יו דה ג'ובאני סבור ש"נראה שהמאפיה סימנה את שחקני נאפולי כדי להשיג מניות בקבוצה, שכעת פורחת".

בקבוצה בכל מקרה הכחישו את הדיווחים הללו וטענו שההתקפות הן "מקריות ולא קשורות לפשע מאורגן". גם ג'ובאני מלילו שחוקר את האירועים טוען כי אין קשר למאפיה: "כל מי שעונד שעונים יוקרתיים בנאפולי, יש סבירות גדולה שיישדד". מלבד הבדיקה של הקשר בין הקבוצה לנציגי המאפיה, יבדקו במשטרה גם את משחקיה כדי להבין האם היו נסיונות להטות תוצאות בשל קשר להימורים בלתי חוקיים.

יש לציין שהאירועים הללו מצטרפים לכך שמרסלו סלאייטה חווה פריצה לביתו לפני כשלוש שנים והספיק לעזוב מאז. לעומת זאת, להאמשיק גנבו את שעון הרולקס לפני שנתיים, אך דאגו להחזיר לו אותו בעקבות לחץ שהפעילו אוהדי הקבוצה.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully