וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל ראשל"צ: "אנחנו כמו משפחה"

27.12.2011 / 9:08

קולאוטי דיבר לקראת המשחק מול הקבוצה המסובכת של יחזקאל (ד', 19:05, ספורט 2). כניסה חינם לנשים לשער 7

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ההפסד למכבי תל אביב במחזור השלישי, פתח את רצף 15 המשחקים ללא נצחון של ראשון לציון.

* ראשון לציון ספגה הכי הרבה שערים העונה (34).

* מכבי תל אביב ניצחה ברציפות את ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. יחס השערים בששת המשחקים הללו עומד על 3:11 לזכות הצהובים.

* חמישה משחקני ראשון לציון גדלו במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. קובי מוסא, ליאור ברטקובסקי, דודו אברהם, עמירן שקלים ועומר אצילי.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב, המאוכזבת והמאכזבת, תנסה להתאושש מהמשחק אותו הפסידה ביום ראשון, 2:1 באשדוד, כשתפגוש באצטדיון בלומפילד את עירוני ראשון לציון החלשה, שלא ניצחה כבר 15 משחקים ברציפות. היום ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול ראשון לציון. מכבי תיאלץ להסתדר ללא משה לוגסי, כשרוברטו פונצ'ץ יחליפו במרכז הקישור. רוברטו קולאוטי צפוי לקבל קרדיט בהרכב על חשבונו של מוסא קונאטה. רפי דהן וסאבו פאביצ'ביץ' הפצועים ימשיכו להיעדר.

ניר לוין אמר: "ההפסד לאשדוד לא גמר את הסיפור של מכבי תל אביב. מכיוון שניצחון לא היה מכניס אותנו לתמונת האליפות. הליגה עוד ארוכה, והמטרה שלנו היא להגיע כמה מקומות גבוה יותר ממה שאנחנו עכשיו. ידעתי את הבעיות שיש במכבי ואנחנו רואים אותן. ציינתי אחרי שלושת המשחקים הראשונים שראיתי כמה סימנים טובים, גם נגד אשדוד היו סימנים טובים. מבחינת גישה ורצון, הייתי מרוצה. יש בעיות בביטחון ובשקט הנפשי של השחקנים".

לוין התייחס לשאלה האם הפסד לראשון לציון יסבך את הצהובים בתחתית: "בספר של פט ריילי יש משפט שאומר: 'אם תתחיל לחשוב מה יקרה אחרי שתפסיד, הפסדת'. אני משתדל לא לחשוב מה יקרה אם נפסיד. נשתדל להיראות יותר טוב ממה שנראינו מול אשדוד ולנצח. מבחינת כישרון של השחקנים אין ספק שיש פה סגל מתאים כדי להגיע לצמרת".

רוברטו קולאוטי הוסיף: "לחץ תמיד יש בכדורגל, אבל פה יש שחקנים עם ניסיון שיודעים לעמוד בלחץ. אנחנו מאוכזבים אחרי הפסדים. נקווה לפתוח דף חדש ולחשוב רק על ניצחון. אנחנו חושבים רק על המשחק הבא ולהסתכל על עצמנו. לא התפקיד שלי להגיד מה הבעיות של הקבוצה. אנחנו כמו משפחה, מדברים על הכל בחדר ההלבשה".

באימון הערב תירגל לוין מערך התקפי שכלל את מואנס דאבור, ברק יצחקי, אלירן עטר ורוברטו קולאוטי, כאשר גיז'רמו ישראלביץ' ורוברטו פונצ'ץ מתחרים על מקום בקישור האחורי לצידו של גל אלברמן. גם בהגנה ייתכן שינוי כאשר יואב זיו תורגל כמגן שמאלי וקלמי סבן בצד ימין. המשמעות היא שעומר ורד עשוי לאבד את מקומו בהרכב. בסיום האימון, הלכו כל השחקנים והצוות המקצועי בליווי מספר אוהדים, כדי להדליק נר חנוכה בביתו של מני לוי.

הפועל ראשון לציון:

הקבוצה תגיע לבלומפילד ותנסה להפתיע את מכבי תל אביב, כדי לקטוע רצף שלילי של 15 משחקים ללא נצחון. המאמן ניסן יחזקאל עשוי לבצע שני שינויים בחוליית הקישור כאשר ריף מסיקה יפתח על חשבונו של הילאל מוסא והתלבטות הנוספת היא בין קובי מוסא וליאור ברטקובסקי.

דור הלוי וגל ספיר יפתחו בעמדות הבלמים, כאשר אסי בלדוט ודיוויד גומז ישתפו פעולה בחלק הקדמי. בתדריך הטקטי הקרין המאמן לשחקניו קטעים ממשחקה של מכבי תל אביב באשדוד וכן מספר קטעים מהמשחקה של ראשל"צ נגד רמת השרון במחזור שעבר.

חלוץ מולדובי בשם גאורגי אובסנקוב בן ה-26 ינחת בתחילת השבוע למבחנים. בנוסף הבעלים רביב ספיר פנה לג'קי בן זקן בבקשה לשאול את החלוץ נבו מזרחי, שלא נמצאת בתכניות של יוסי מזרחי ועשוי לעזוב את הקבוצה בינואר ולהצטרף למשה בן לולו שכבר סיכם את תנאיו בראשון לציון.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: רוברטו קולאוטי

החלוץ הוותיק שצפוי לפתוח בהרכב, יצטרך לחזור להבקיע בכדי לסייע להתקפה המקרטעת של הצהובים, להביא תפוקה. מכבי תל אביב תפגוש את ההגנה הכי גרועה בליגת העל והחלוצים שלה חייבים להתחיל להבקיע. קולאוטי אמור להיות המוציא העיקרי לפועל.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן

השוער הוותיק ספג העונה 34 שערים, בעיקר בשל חוליית הגנה רעועה וחלשה שניצבת לפניו. אלימלא כהן בשער, מאזנה של ראשון לציון היה עגום בהרבה. כהן יעמוד מחר מול חוליית התקפה עם שמות גדולים כמו קולאוטי, יצחקי ועטר אם כי שלושתם לא בשיאם. משחק טוב של אוהד כהן בין הקורות והתעלות יוצאת דופן של שאר השחקנים, יכולה להביא לראשון לציון נקודה שתהיה בבחינת הפתעה ענקית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: ברק לוי, קלמי סבן, שרן ייני, ניבאלדו, יואב זיו (עומר ורד), גל אלברמן, רוברטו פונצ'ץ (גיז'רמו ישראלביץ'), מואנס דאבור, ברק יצחקי, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד, גל ספיר, דור הלוי, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, איתי אלקסלסי, ליאור ברטקובסקי (קובי מוסא), ריף מסיקה, אסי בלדוט, דייויד גומז

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully