וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל תמכור את קאקה תמורת 22 מיליון ליש"ט

מוריניו החליט שיש לו אופציות טובות יותר וכלי התקשורת באירופה טוענים שלקשר יש מחיר. צ'לסי, פ.ס.ז' ומילאן במרדף

ריאל מדריד תהיה מוכנה למכור את שחקנה הברזילאי קאקה תמורת 22 מיליון ליש"ט (34 מיליון דולר), כבר בחלון ההעברות הקרוב, שיפתח ב-1 בינואר, כך מדווחים כלי התקשורת ברחבי אירופה.

כזכור, נקנה השחקן על ידי הבלאנקוס ממילאן תמורת 55 מיליון ליש"ט בקיץ 2009 והגיע למדריד יחד עם כריסטיאנו רונאלדו, במטרה להשיב את ריאל לימי הזוהר, אלא שבניגוד לפורטוגלי שפרח, קאקה ידע פציעות רבות ואיבד את מקומו בהרכב לטובת מסוט אוזיל ושחקנים נוספים. בסך הכל הוא רשם 70 הופעות בלבד במדי ריאל בכשתיים וחצי עונות.

כעת מוכנים במדריד למכור את השחקן, שכבר הוצע לצ'לסי האנגלית, במחיר הפסד רציני. "הוא תמיד עניין מועדונים אחרים ומוריניו החליט שיש לו אופציות הרבה יותר טובות בקישור מאשר קאקה, אז עדיף להעביר אותו מהקבוצה", אמר מקור בריאל מדריד לדיילי מייל האנגלי ועם זאת הודיע: "טרם קיבלנו הצעה קונקרטית".

מלבד צ'לסי, גם טוטנהאם, ארסנל, פריס סן ז'רמן ומועדונו הקודם מילאן, הוזכרו כמועמדות לזכות בשירותיו של השחקן. לאונרדו, המנהל הספורטיבי של הפריזאים, כבר הודיע כי יש לו את הכסף הנחוץ להשלמת העיסקה, בעוד שנשיא מילאן סילביו ברלוסקוני הצהיר: "תמיד יש מקום בסן סירו למישהו שהוא 100 אחוז מילאנזי".

עוד העברות ושמועות בעולם- 27.12

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • קאקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully