וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בניגוד לפרננדז, לא תשמע מתנגדים למינוי גוטמן"

27.12.2011 / 11:25

בהתאחדות מתכוננים להכרזה הרשמית על מינוי מאמן הנבחרת (17:30, חי בוואלה! ספורט): "כולם יודעים מה הבעיה שלנו"

עם שתי אליפויות וארבע זכיות בגביע המדינה, לאלי גוטמן יש כרגע רק עוד משאלה אחת: להעפיל עם נבחרת ישראל למונדיאל. למאמן המעוטר תהיה הזדמנות להוביל את הנבחרת להישג עצום, כשהיום (שלישי) אחר הצהריים הוא יקבל רשמית את המינוי לתפקיד מאמן הנבחרת. אחרי הכישלונות של קודמיו בתפקיד דרור קשטן ולואיס פרננדז, בסביבתו של גוטמן עדיין לא מדברים על עלייה, אבל כבר החלו לעבוד. המאמן בונה תוכנית טקטית לקראת משחק הידידות מול אוקראינה, שייערך ב-9 בפברואר ובו הוא ינסה להוכיח שהנבחרת החדשה מסוגלת לגבור גם על נבחרות גדולות ממנה.

בהתאחדות לכדורגל מעידים על תמיכה גורפת במאמן. אחד מחברי ההנהלה אמר: "אם לפני עידן פרננדז היו מתנגדים למינוי, לא תשמע מילה רעה אחת על ההחלטה למנות את גוטמן לתפקיד. זה מינוי שהעם בחר". גוטמן כבר הודיע ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון ולשטרן חלובה, כי יהיה מעוניין לבנות את הנבחרת סביב דודו אוואט, טל בן חיים, יוסי בניון וביברס נאתכו, כשגם איתי שכטר, אלמוג כהן, בירם כיאל, טוטו תמוז, עומר דמארי ואליניב ברדה יהיו שחקנים חשובים במערך. ויאם עמאשה אמור לקבל זימון ראשון לקראת המשחק מול אוקראינה, בכפוף ליכולתו במשחקים הבאים. אם ימשיך בכושר ההבקעה שלו מתחילת העונה, הוא יזומן גם למשחקים מול אזרבייג'אן ורוסיה בחודש ספטמבר, בתחילת קמפיין מוקדמות המונדיאל.

"הבעיה של גוטמן לא תהיה להרכיב את מערך הקישור וההתקפה, כי שם יש באנקרים", אמרו בהתאחדות, "כולם יודעים איפה הבעיה של הנבחרת. בן חיים וקינן לא משחקים בקביעות. נקווה שעד הקמפיין הקרוב יהיו בלמים שאפשר לבנות עליהם. רמי גרשון הוא כנראה אחד מהם".

כפי שפורסם אתמול, גוטמן הודיע כי מבחינתו היה רוצה לראות את דרור שמשון, מאמן הכושר של הנבחרת האולימפית, ממלא תפקיד זה גם בנבחרת הבוגרת. ככל הידוע, השניים כבר שוחחו בעניין. מאמן השוערים עשוי להישאר שורה אובארוב, ומסר ברוח זו הועבר לו. יחד עם זאת, ההחלטה הסופית לגביו עדיין לא התקבלה.

נבחרת ישראל תפתח את משחקי מוקדמות המונדיאל באצטדיון רמת גן ולא בבלומפילד, כפי שהיה מתוכנן. הסיבה: בהתאחדות רוצים לראות קהל רב מגיע למגרשים וסבורים: "גם רמת גן חצי מלא, עדיף על בלומפילד מלא, למרות שהקהל רחוק מהמגרש".

נבחרת ישראל תחזור לשחק באיצטדיון רמת גן

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully