וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תחזור לשחק באיצטדיון רמת גן

26.12.2011 / 11:03

כך סוכם בשיחות פנימיות בין ראשי ההתאחדות, אליהן מודע גם גוטמן. המאמן הודיע: רוצה את דרור שמשון כמאמן הכושר

נבחרת ישראל תחזור לשחק באצטדיון רמת גן ולא תמשיך לקיים את משחקיה באיצטדיון בלומפילד, כך עולה משיחה שקיימו בימים האחרונים בכירי ההתאחדות לכדורגל. הנושא הובא גם לידיעתו של המאמן אלי גוטמן, שהסכים למהלך. אחת הסיבות להחלטה, לדברי גורם בהתאחדות, היא "שבלתי אפשרי לשחק עם 11 אלף צופים, שהמטרה היא ליצור חיבור בין העם לנבחרת. עדיף 20 או 30 אלף ברמת גן, על פני 11 אלף בבלומפילד, למרות שהיציעים שם קרובים מאוד לדשא". בהתאחדות סבורים כי בעידן גוטמן אוהדי הכדורגל יתחברו יותר לנבחרת מאשר בעידן לואיס פרננדז.

בפגישה בין גוטמן ללוזון וחלובה הודיע המאמן כי מבחינתו הוא היה רוצה לראות נבחרת עם בסיס של שחקנים ותיקים ולקדם שחקנים צעירים, ולא לבנות את הנבחרת סביב שחקנים צעירים ופחות מוכרים, כפי שהיה בעידן פרננדז. גוטמן הודיע לראשי ההתאחדות כי הוא רוצה לראות בנבחרת את מאמן הכושר של הנבחרת הצעירה, דרור שמשון. בסביבתו של המאמן טוענים כי האחרון כבר החל לעבוד על תוכניות מקצועיות. למאמן השוערים שורה אובארוב הועבר מסר שייתכן מאוד שיישאר בתפקידו. "ארבעת השחקנים שאני סומך עליהם ובונה עליהם את הנבחרת הם יוסי בניון, דודו אוואט, טל בן חיים וביבראס נאתכו", הבהיר המאמן ללוזון וחלובה.

בשלב זה, העדיפות של גוטמן היא למנות את ניר קלינגר כעוזרו, אלא אם כן האחרון יודיע שהוא סגור בעונה הבאה בקבוצה אחרת. כרגע קלינגר מעוניין לעבוד עם גוטמן, אבל הוא ייכנס לתפקיד רק לקראת משחק הידידות מול גרמניה בחודש יוני.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully