וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-הפועל חיפה: מרינקוביץ' חוזר להרכב

הקשר שמעמדו בבני יהודה מתנדנד יקבל קרדיט, ראלי יפתח כמגן ימני (שלישי, 19:00). טל בנין לא מתכנן שינויים בהרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ב-10 המפגשים האחרונים בין הקבוצות מפגינה בני יהודה עליונות מוחלטת עם שבעה נצחונות. משחק אחד הסתיים בתיקו וחיפה ניצחה רק פעמיים.

* ניצחון החוץ האחרון של הפועל חיפה על הזהובים היה לפני 12 שנה, עם 0:2 בעונת 1999/2000.

* ב-15 השנים האחרונות, לא הסתיים אף משחק בין השתיים ב-0:0.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

אחרי שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, נראה שהמשחק נגד הפועל חיפה הוא סוג של ציון דרך עבור הקבוצה המתאוששת מהשכונה. המאמן יוסי אבוקסיס אף הגדיל ואמר לשחקניו: "זה משחק החיים שלכם, לפחות עד עכשיו. המשחק הזה הוא סוג של פרשת דרכים עבורנו ואם ננצח זה יסמן את הדרך שלנו למעלה".

אבוקסיס יערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר ננאד מרינקוביץ' שמעמדו בקבוצה מתנדנד, יפתח בקישור בעוד שעוז ראלי, שפתח בקישור בתיקו נגד הפועל תל אביב, יוסט לעמדת המגן הימני על חשבונו של איציק עזוז. אבוקסיס יחסר שוב את החלוץ דינו אנדלובו שנמצא בביתו שבדרום אפריקה, בשל מות אביו. פיני בלילי ופדרו גלבאן ימשיכו לשתף פעולה בחלק הקידמי. בהנהלת המועדון ממשיכים במבצע הוזלת הכרטיסים והיקצו 300 כרטיסים ליציע 2, במחיר של 10 שקלים לנשים וילדים.


הפועל חיפה:

כשהיא מעל הקו האדום ובמגמת שיפור, תנסה הפועל חיפה לחזור מבלומפילד עם ניצחון ראשון אחרי שבועיים. המאמן טל בנין מרוצה בסך הכל מהתקדמות של שחקניו והעמידה שלהם על המגרש, אבל דרש מהם לאורך כל השבוע להתרכז יותר מול השער , במיוחד לאור העובדה שהזהובים יגיעו עם המון ביטחון מהמשחק מול הפועל תל אביב. על פי האימון המסכם, בנין לא מתכנן שינויים מהמשחק האחרון וצפוי להמשיך עם אותו ההרכב. המשמעות היא שסטפן דנקוביץ' ימתין על הספסל ואילו גל אראל יפתח שוב על חשבונו של הקרואטי. בחיפה יש כוונה להחתים על חוזה ארוך טווח את המגן עאהד עזאם אותו בנין העלה מקבוצת הנוער. האדומים מהכרמל תולים הרבה תקוות במגן הימני הצעיר, ונראה שהוא יתפוס את המשבצת הימנית בהגנה לעוד הרבה שנים. מעבר לכך, אין בכוונת חיפה להתחזק בחלון ההעברות.

יעמדו למבחן

ישראל זגורי - בני יהודה

הקשר המוכשר שהגיע ממכבי חיפה עדיין לא נותן את התפוקה שמצפים ממנו לתת, בכל הקשור לשערים ובישולים. זגורי שותף ב-15 משחקים ומאזנו עומד על שער בודד ובישול. בבני יהודה מקווים שזגורי יניב מספרים גבוהים יותר ויעזור לחוליה הקדמית המקרטעת להיראות טוב יותר. עבור זגורי, שגדל במכבי חיפה, מדובר בדרבי ואולי זה מה שייתן לו מוטיבציה גדולה יותר להצליח.

רן אבוקרט - הפועל חיפה

בשני המשחקים הראשונים של בנין בקבוצה, אבוקרט היה איש המפתח שלו בקישור והיה אחד הגורמים המרכזיים בניצחונות על מכבי חיפה ומכבי תל אביב. בחיפה יודעים שבני יהודה תגיע במוטיבציה גבוהה מחר והרבה מלחמה במרכז השדה, לכן המפתח לניצחון טמון אצל הקשר הצעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, גל כהן, דן מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, ישראל זגורי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, פיני בלילי.

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עאהד עזאם, גולן חרמון, דיאן קלאהר, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט, חנן ממן, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.


בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully