וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "יש אצלנו חיבור מצוין וכימיה מיוחדת"

26.12.2011 / 20:55

מאמן גלבוע/גליל חגג את הניצחון הקל. ברקוביץ': "לא הופענו". נתניה איבדה את בארנס שקרע גיד בברך וגמר את העונה

גלבוע/גליל עליון הראתה הערב (שני) שההפסד לברק נתניה במחזור שעבר, שקטע רצף של חמישה ניצחונות, לא עצר אותה. סגנית האלופה הביסה 75:97 את מכבי אשדוד ורשמה ניצחון שביעי מתחילת העונה בדרך למקום השני בליגה. מנגד, הקבוצה של עופר ברקוביץ' נמצאת בצרות וספגה הפסד שביעי בסיבוב הראשון.

ליאור ליובין, שהפך לאבא השבוע: "לא משנה מה התוצאה, השבוע הזה היה נפלא מבחינתי. אני נעדרתי מרוב האימונים, כך שהניצחון הזה כולו של העוזר שלי ברק פלג. יש כאן חיבור מצוין, כימיה מיוחדת ואנחנו נמשיך להשתפר. אני בטוח שכרגע אנחנו טובים יותר מהמשחק הראשון מול מכבי תל אביב, אבל על התוצאה אנחנו אף פעם לא אחראים".

רומאו טראוויס, שהצטיין עם 25 נקודות, הוסיף: "אני רק רוצה לשחק חזק ולעזור לחברים שלי לנצח. עברנו סיבוב אחד מצוין, אבל העונה ארוכה והכל עדיין מוקדם. יש לנו עוד עבודה רבה לעשות, ואנחנו חייבים להתמיד גם בסיבוב הבא".

עופר ברקוביץ': "בגדול, לא הופענו היום. היינו חלשים, שום דבר לא עבד. הופעה מאוד מאוד מאכזבת. חלק מהנקודות שספגנו היו בגלל ההתקפה שלנו שנחנקה. נגמרו לנו האנרגיות וזה בא לידי ביטוי בירידה להגנה. סיימנו סיבוב מאכזב מאוד, למרות שני משחקים טובים לאחרונה. עכשיו נתכונן לסיבוב הבא ולמשחק מול אשקלון. יש לנו כלים להראות יכולת הרבה יותר טובה".

מאיר טפירו אמר: "היינו מהוססים, אין לי הסבר לזה. אנחנו מרגישים נוח בזמן האחרון. היינו רכים בהגנה מה שלא מאפיין אותי. רבע שלישי הורדנו את ההפרש אבל כל פעם שהתקרבנו מהלך גדול של הגליל החזיר את הפער כל הכבוד להם. נצטרך לשחק יותר טוב בחוץ כדי לצבור ניצחונות".

בירנבוים: "אנחנו מתגבשים ליחידה שעושה הישגים יפים"

מכבי ראשון לציון סוף סוף ניצחה במשחק צמוד עם 74:76 ביתי על מכבי חיפה המידרדרת, ואפי בירנבוים אמר בסיום: "אני מאוד שמח שנותנים לנו כל כך הרבה קרדיט, הקבוצה הזאת מתגבשת להיות יחידה שעושה הישגים יפים מאוד. היום מסתיים סיבוב, כולם כולל אני מסתכלים על חצי כוס ריקה. אם הייתם אומרים לי בתחילת העונה שנפגין כזה יכולת ונשחק כל כך יפה ומשחקים שקולים מול מכבי וירושלים הייתי קונה את זה".

דרווין קיצ'ן הוסיף: "זה היה חשוב מאוד, הפסדנו לשתי קבוצות טובות במשחקים שהיו אצלנו ביד עד לשניות האחרונות, היה חשוב לנצח קבוצה חזקה כמו חיפה אצלנו בבית. אני מאמין שאנחנו יכולים להגיע לצמרת".

מיקי גורקה ניסה להסביר את ההפסד הרביעי ברציפות של קבוצתו: "זה מתסכל שוב פעם להפסיד בסל שלוש שניות לסיום. אני בוחר להסתכל על הדברים החיוביים, הרגשתי שקיבלתי את הקבוצה שלי בחזרה, הקבוצה שלנו הייתה בסערה קטנה והיום חזרנו להראות כמו קבוצה גם מבחינה הגנתית סוף סוף. כשאתה מגיע למשחק של זריקה פה ועצירה שם, זה יכול ללכת לשני הכיוונים, ולצערי זה הולך נגדנו".

אבי בן שימול הוסיף: "אחרי שלא נראינו טוב במשחק האחרון ועבדנו כל השבוע, מנסים לקחת את הדברים החיוביים שזה הצד ההגנתי היום. לצערנו זה לא הספיק בסוף, נקרא לזה חוסר מזל. ננסה להסתכל על הדברים החיוביים ולשים את ההפסד בזה".

נתניה: כריסטיאן בארנס גמר את העונה

ברק נתניה איבדה את כריסטיאן בארנס, שכיכב בשבוע שעבר בניצחון על גלבוע/גליל, אחרי שהאמריקאי סובב את ברכו בחימום לפני הניצחון 84:86 באשקלון. בארנס נלקח לבית החולים שם התברר שהוא סובל מקרע בגיד בברך, שישבית אותו עד תום העונה.

דני פרנקו אמר בסיום: "המפתח היה בהתחלה כשידענו לשרוד את הדקות הראשונות עם הפציעה של כריסטיאן. זה נראה רע מאוד, השחקנים היו בהיסטריה מסויימת, אבל הראנו בגרות וניצחנו במגרש מאוד קשה. אנחנו קבוצה מאוד מחוברת וגם כשהפסדנו היה פה חומר אנושי מצוין. צריך לתת קרדיט לאשקלון שהם באו מוכנים למשחק, אבל עוזר המאמן שלי חיים חינקיס עשה עבודה מצויינת בלהכין אותנו למשחק הזה ואני שמח שידענו לנהל את ההתקפות האחרונות חכם ולתת עם ניצחון מאוד חשוב".

כוכב הניצחון בריאן אוסברי שקלע 33 נקודות אמר: "הקבוצה משחקת עבורי, ואני לוקח מה שההגנה נתנה לי, אנחנו לומדים אחד את השני ממשחק למשחק ואני הכי שמח שניצחנו".

אריק אלפסי אמר: "לא שמרנו וגם לא ידענו לשמור על המומנטום שהיה לנו, כמה פעמים במשחק לקראת הסוף עשינו כמה החלטות טיפשיות, זרקנו יותר מדי מבחוץ במקום ללכת פנימה ולהוציא עבירות. במשחקים כאלה מפסידים על הדברים הקטנים. נצטרך לעבוד קשה כדי לתקן את הטעויות שלנו לקראת המשחקים הבאים".

ניב ברקוביץ' הוסיף: "לצערי הפסקנו לעשות הגנה כמו בתחילת העונה, אנו עדיין שומרים אך לפרקי זמן קצרים. כל הכבוד לנתניה שעשתה את העבודה למרות הפציעה של בארנס. אין ברירה, אנחנו חייבים לחזור לבסיס ולהגנה כי רק כך נחזור לנצח".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully