וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה: "כולי נתון למען הצלחת הקבוצה"

26.12.2011 / 20:04

מכבי חיפה הוציאה הודעה רשמית בעקבות הסערה שחוללו דבריו של המגן. במועדון הבהירו: "מאמינים שיחתום לחמש שנים"

לאחר הדברים שהשמיע טאלב טואטחה מוקדם יותר בפני שחקנים בקבוצה, והסערה שהתחוללה בעקבות דבריו, מכבי חיפה הוציאה הערב (שני) הודעה בשמו של המגן, בו היא מתייחסת לאורך החוזה שלו בקבוצה ולתגובתו בעקבות הדברים שאמר.

תזכורת: טואטחה סיפר לשחקנים בחיפה לפני האימון כי הוא שוקל לעזוב את ישראל בתום העונה וביקר את ההתנהלות בנוגע אליו. "יש לי סיכום לחמש שנים עם מכבי, הם קראו לי להיפגש, אבל לא בטוח שאחתום להם. אני ילד בן 19 ותוקפים אותי כבר תקופה ארוכה, כאילו שיש מגנים כל כך גדולים בישראל", אמר המגן והוסיף: "אם המצב יישאר ככה, בסוף העונה אני עף מפה". שחקן בקבוצה סיפר אז: "טאלב מתוסכל מהעליהום שנוצר סביבו. הייתי מהמר שהמצב יירגע בקרוב, אבל לפי התגובה שלו אין לדעת".

"טואטחה חתום לחמש שנים", נכתב בהודעה שמסר השחקן. "אני שחקן מכבי חיפה, גדלתי במועדון וכל כולי נתון למען הצלחת הקבוצה". יש לציין כי טואטחה אכן חתום על חוזה לחמש שנים, אולם מדובר בחוזה עליו חתם בחודש ספטמבר 2010, מאז עברה יותר משנה. החוזה החדש שעליו סיכם, לחמש שנים בסך הכל, אמור להבטיח הארכת חוזה ושדרוג כלכלי. כפי שפורסם מוקדם יותר, בחיפה סבורים שהשחקן יחתום על החוזה החדש. "למרות דבריו, אנו מאמינים שעוד השבוע יחתום השחקן על חוזה לחמש שנים בקבוצה", אמרו במועדון הערב.

טואטחה מאס בביקורות. אמר לחבריו: "בסוף העונה אני עף"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully