וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בכדוריד פתחה בהכנות לאוסטריה

לקראת צמד המשחקים שיכריעו את העולה לפלייאוף מוקדמות אליפות העולם, זימן שלמה הופמן לסגל את ניבו לוי בן ה-18

נבחרת ישראל בכדוריד פתחה הערב (שני) את אימוניה לקראת צמד המשחקים מול אוסטריה במוקדמות אליפות העולם. המשחקים, שהראשון ביניהם ייערך ב-11 לינואר בארץ (בית מכבי בראשון לציון) ייקבעו את העולה לשלב הפלייאוף במוקדמות של האליפות שתתקיים ב-2013 בספרד. את המשחק השני ייארחו האוסטרים ב-14 לינואר. ביום שישי (14:30, נאות אשלים) תקיים הנבחרת משחק אימון מול הפועל ראשון לציון, כאשר עוזר מאמן הנבחרת ומאמן האדומים סער פרנקל ידריך את קבוצתו.

המוזמן הצעיר לסגל הוא ניבו לוי (18), שמשחק בקרית אונו מליגת המשנה, ונחשב להבטחה גדולה בענף. לוי כבר הוליך את קבוצת הנוער של נס ציונה לזכייה באליפות, ואת תיכון בן גוריון לזכייה באליפות התיכונים, עם מאזן שערים דו סיפרתי בממוצע למשחק. "יש התרגשות ואני שמח שתהיה לי הזדמנות להתאמן עם השחקנים הכי טובים בארץ. אני רוצה ללמוד מחן פומרנץ כי אנחנו משחקים באותה עמדה. הפרגון של המאמנים שלמה הופמן וסער פרנקל מחמיאים לי, ועצם הזימון לנבחרת דוחף אותי לתת הכל", מספר לוי. "זה לא קורה הרבה שמזמנים שחקן מהליגה הלאומית אבל המאמנים ראו אותי בנבחרת העתודה והם מכירים אותי. אני אצטרך לעבוד ממש קשה בשביל להגיע לרמות הגבוהות ולהצדיק שיש לי מקום ראוי בנבחרת הבוגרת".

לוי מתחרה על אותה משבצת עם כישרון צעיר נוסף, יותם טל, שערך את הופעת הבכורה שלו בקמפיין הנוכחי מול בריטניה, והיה מהמצטיינים במשחק האחרון עם 6 שערים. "יותם שחקן ממש טוב ואנחנו חברים, אבל כל אחד ירצה לשחק בנבחרת ולקבל את ההזדמנות שלו", מוסיף לוי. "להוביל את הנבחרת בעתיד? אני ממשיך לעבוד וללמוד. תודה על המחמאות אבל לא משנה מה אומרים עלי".

יתר המוזמנים לסגל: חן פומרנץ (האם, גרמניה), עופר לוזון, גל אברהם, אלדר שיקלושי, אריאל רוזנטל, דניאל פרידמן, יואב נאמן, נדב רובין ודור גבע (מכבי ראשון לציון), יוני רוזנטל, טל הרשקוביץ, ניב פישלוביץ, יותם טל וגיא כהן (הפועל ראשון לציון), גיל יעקב, דן נתן ועידו טוראל (אס"א תל אביב), איציק חליפי (מכבי תל אביב), תומר שמעוני (בני הרצליה), אלכס סיצ'נקו ובוריס וקסמן (רמת השרון) ואורן מאירוביץ' (קרית מוצקין).

הסגל יצומצם אחרי משחק האימון ביום שני מול בני הרצליה, ולקראת משחק ההכנה השלישי של הנבחרת הבוגרת מול נבחרת העתודה. נבחרת העתודה תקיים מחר (11:30) משחק אימון מול נבחרת הנוער בבית מכבי בראשון לציון. איגוד הכדוריד סיכום עם האיגוד הרוסי על הגעת נבחרת הנוער הרוסית לישראל בסוף חודש ינואר למחנה אימון משותף שבו יתקיימו שלושה משחקי אימון כחלק מההכנה למוקדמות אליפות אירופה באפריל. בתחילת פברואר תגיע לכאן נבחרת העתודה לנשים של איטליה, שתקיים משחקי אימון מול ישראל כהכנה למוקדמות אליפות העולם.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully