וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אני מרגיש שהקבוצה מוצאת את עצמה"

26.12.2011 / 18:12

מכבי תל אביב המריאה לסרביה, לשני משחקים בליגה האדריאטית. בלאט אופטימי: "רוצה לראות את הקבוצה ממריאה"

מכבי תל אביב המריאה היום (שני) אחר הצהריים לסרביה, שם תקיים שני משחקים בליגה האדריאטית. מחר תפגוש הקבוצה את רדניצ'קי וביום חמישי את ורסאץ', כשהמאמן דיוויד בלאט ביקש משחקניו "להתייחס למשחקים הקרובים כאילו מדובר במשחקי יורוליג".

בלאט נשמע מרוצה מהניצחונות שהשיגה הקבוצה לאחרונה, כולל האחרון ביניהם מול בני השרון בליגת העל. "הקבוצה שלנו בכושר טוב, אנחנו אחרי רצף של ניצחונות טובים ויפים", סבור בלאט. "אנחנו יוצאים בהרגשה טובה לקראת שבועיים חשובים, ואנו מקווים להמשיך את המומנטום החיובי. אני מרגיש שהקבוצה מוצאת את עצמה, ואנחנו עושים דברים שרצינו לעשות בשלב זה של העונה. אני רוצה לראות את הקבוצה ממריאה מכאן למעלה. אנחנו לא בפיק אלא בכיוון הנכון, יש לנו כמה שבועות להתכונן עד תחילת הטופ 16 ויש לנו עכשיו גם אפשרות לצרף שחקן (דמונד מאלט, ו"כ) שאם וכאשר יגיע, יוסיף לנו".

בלאט סיפר על מצבת הפצועים בקבוצה: "אני מוטרד מהברך של סופו, שסובל ממים בברך. הוא יכול לשחק אך במינון נמוך, נשתדל לתת לו מנוחה בתקווה שהכל יהיה בסדר ושהוא יהיה כשיר למשחקים החשובים, ליאור אליהו חוזר אלינו ואנחנו נמצאים במצב טוב מאוד מבחינה פיזית. קית' לנגפורד עדיין סובל מפציעה אבל הוא ישחק במשחקים הקרובים".

המאמן התייחס להגרלת הטופ 16, שתתקיים ביום רביעי ואמר: "אתה יכול להיכנס לבית עם ברצלונה או עם צסק"א, ואני לא בטוח שבית אחר עם קבוצות כמו פנרבחצ'ה ובילבאו יהיה עדיף. מה שחשוב זה איך אנחנו נראים ולעלות להצלבה".

יוגב אוחיון הוסיף: "אנחנו משחקים טוב, יוצאים למסע. אנחנו משחקים שלושה משחקים בשבוע וזה לא משנה אם אומרים שאנחנו בשיא עכשיו, אנחנו מתייחסים לכל משחק , וכך גם לשני המשחקים הקרובים ברצינות כמו למשחק יורוליג". לקראת הגרלת הטופ 16 אמר אוחיון: "אני לא בקיא כל כך וזה לא משנה את מי נקבל, הכל יתקבל. השלב מעכשיו יהיה עליית מדרגה. אנו מגיעים לשלבים המכריעים של העונה ונצטרך להתייחס לכך בהתאם. מקווה שבשלב הבא נעשה אפילו יותר טוב".

דווין סמית': "הקבוצה משתפרת ממשחק למשחק"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully